Recensie Lesly, Studio Monaco, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

arnold_a1

Vaste klant
100
18/09/21
107
17
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://studio-monaco.nl/dames/Lesly
Totale kosten (in euro)
240
Afgelopen week voor de eerste keer bij Studio Monaco binnengestapt. Studio Monaco is een massagesalon waar de dames zelf extra's aanbieden. Geen afspraak dus maar kijken wat er te doen is. Op een industrieterrein ziet het er van buiten niet bijzonder uit maar binnen alles keurig en mooie kamer. Nadat de dames zich voorgesteld hadden gekozen voor Lesly, een kleine dame van 33 met een mooie bos zwarte krullen.
Lesly is een gezellige Amsterdamse dame met een leuke babbel. Als extra PmC gekozen. De massage was OK met lekker teasen en balgevoel. Pijpen deed Lesly precies zoals ik aangaf en dat was heerlijk. Lekker vochtig, diep en ze blijft je aankijken met dat geile koppie van haar.
Al met al een goede ervaring, niet goedkoop maar dat was van tevoren bekend.
Eén opmerking over Studio Monaco: 45 minuten(€140,=) reken je vooraf af met de gastvrouw. Toen Lesly eenmaal binnen was en de klik er gelijk was wilde ik voor het begin verlengen naar 60minuten. Lesly ging naar de gastvrouw en kwam terug en zei dat dat niet kon en alleen maar na 45minuten verlengen met 30minuten á € 120,=. Dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn wandel carrière.
Al met al een goede ervaring en ik kom zeker nog eens terug bij Studio Monaco, waar douchen vooraf en achteraf standaard zijn, top!.
De info cq mogelijkheden mbt de dames op de site zijn beperkt.

Terug
Bovenaan Onderaan