Recensie Leticia Dursura, Den Haag (voorheen Deventer, Leeuwarden)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4601

Wandelaar
73
03/11/21
43
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/latijnsamerikaans-meid_7809114
Vanavond om 2110 een afspraak gehad met Leticia.

Ik had eerst contact met Lety later bleek dat beide dames dezelfde operator hebben, die de whatsapp berichten in t beheer heeft.
Toen ik binnen kwam moest ik even aclimatiseren. Ze was nog druk in overleg over de prijs. Haar Engels is niet heel erg goed dus een gesprek aangaan was lastig. Ik kwam natuurlijk ook niet voor een gesprek maar het kan het ijs soms wel breken. ( vriendelijk was ze wel) Ze vroeg 200 maar in de advertentie stond 150. Na overleg tussen haar en haar operator was 150 akkoord voor een uur. Er was wel veel geluid in het appartement waardoor ik eerst afgeleid werd. Ik ben altijd op mijn hoede.

Laticia wou mij eerst gaan masseren maar ik had meer zin om te neuken. Ze pakte het condoom en deed dit om mijn nog slappe lul. Dit had ze wat speelser kunnen doen door eerst junior even met de hand op oorlogssterkte te brengen. Pijpen met een slappe lul en dan ook nog een condoom om lukte niet goed. Haar techniek was niet slecht. Ik miste t teasen een beetje. Toen ze op mij ging zitten werd ie hard en kon ik lekker mijn gang gaan met haar. Ze heeft een mooi doosje en werkt wel mee tijdens t spel. Ik heb een aantal standjes gedaan en vondt haar doosje doggy style erg lekker voelen. Het uitzicht op haar mooie billen werkte ook mee. Het was voor mij geen GFE, ze mag wat meer teasen en uitdagen wat mij betreft. Zoenen hebben we eigenlijk niet gedaan. Ik heb beoordeeld wat ik gedaan heb en het overige open gelaten. herhalingsgevaar? Ja samen met haar vriendin die boven bij deze advertentie staat want ze werken samen of hebben dezelfde operator.

de dame Heeft een bijzonder mooi lichaam. Mooie borsten en hele mooie ronde billen. ( deze zou ze wat beter op de foto moeten zetten als publiekstrekker)

ze blijft nog 1-2 weken zei ze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan