- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Dinsdag ronje gedaan, favorieten niet beschikbaar. Deze Lititia klopte op het raam toen ik voorbij liep. ik hd haar niet op gemerkt want ze zat op bed, ik draaide me om en vond haar er best goed uitzien qua gezicht- uitstraling. toch nog even om de hoek gekeken of Sandra ondertussen beschikbaar was maar helaas. Toen terug gelopen naar Lutitia. Ik kon geen info over haar vinden hier op GR. Bij binnen komst stelde ze zich voor als Lutitia, ze bleek dom rep als thuis land te hebben, ze zit er al een tijdje vertelde ze. Wat me meteen op viel dat ze dezelfde oog opslag als Rosy heeft in gang 3. Prijzen waren standaard p+n mc 50, pzc 50 extra en dan kreeg ik een 1/2 uur. Daar maar mee begonnen voor eerste kennismaking. beffen was wel extra bleek later. Wij opfrissen en op bed. voor het pijpen deed ze nog een extra poets beurt met doekjes, ok prima toch. Pijpen deed ze best lekker maar echt hard werd ik niet. Dat had ze ook door dus ze ging over op pussy sliden, en dat vind ik wel geil hoor als ze dat doen echter nog geen erektie. Toen goot ze olie over haar borsten en nam mijn piemel daar tussen en gleed op en neer. Dat werkte wel, nu had ze een harde pik om op te zuigen in ieder geval. vingeren was ze niet erg open voor, voelen mocht wel. Lutitia deed erg haar beste met trekken en ballen likken gecombineerd met prostaat massage maar kreeg me niet klaar. Mij lukte het ook niet. Lutitia let wel strak op de tijd en liet zien op haar telefoon dat het erop zat. Ik ben nou toch wel nieuwsgierig hoe het de tweede keer zou gaan. Ik vond haar behalve erg op de tijd wel vriendelijk en welwillend. En wat dat de laatste tijd toch is. Lutitia ging plots door de knieën en begon in een teiltje te piesen. Maria doet ook steeds zo iets. Is dat een latina gewoonte ? wel prettig ze spreekt best wat Nederlands.