Recensie Leticia , Lounge massage , Erpe mere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vrijdagavond eens een bezoek gebracht aan de blonde leticia !
Ze was nog niet vrij dus eventjes moeten plaatsnemen in een wachtruimte , khad voor de all in van 45 min. Gekozen voor 100€ .
Na een 5 tal minutjes kwam ze me topless halen en ik volgde haar naar haar kamer !
Daar aangeķomen mocht ik mij uitkleden en direct volgde de vraag of ik zin had in champagne , die vraag afgewezen ! Direct daarna vroeg ze of ik zin had in pijpen zonder condoom dat zou dan 30€ extra kosten , deze dienst neem ik nooit , kwestie van toch een klein beetje safe te blijven !
Daarna kwam er een condoom te voorschijn en is ze begonnen met pijpen , na een tijdje ging haar slipje uit en kwam er een flinke klodder glijmiddel aan te pas en kwam ze over mij te zitten na een paar minuten werd er gewisseld naar missionaris , door het vele glijmiddel was er zero gevoel (je kan als het ware een jampot neuken) na een poosje werd er toch klaargekomen en werd ze steevast blij !
Daarna is ze mijn rug beginnen masseren ale ja meer wrijven dan masseren , zonder olie en na een kwartiertje vroeg ze of het ok was en mocht ik mij aankleden . Daarop heb ik zelf gevraagd om te kunnen douchen wat geen probleem was !
Alles tesamen toch bijna 40 min. Binnen geweest !
Gedurende de ganse tijd heeft ze toch wel 4 of 5 keer gevraagd of leticia ; good of beautyful was en of ik haar foto's gezien had op de site .

Voor mij is er geen herhaling meer mogelijk met deze dame
 
Terug
Bovenaan Onderaan