Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ach, voor een deel is het ook een beetje de sport. Advertenties kijken en dan inschatten hoe betrouwbaar het is. Soms heb je pech en is het helemaal niks, soms heb je geluk en blijkt het een pareltje.

Ik heb gelukkig grootste deel van keren wel geluk en is het in elk geval geen miskleun. Of ik ben gewoon redelijk goed geworden in het spotten van fake advertenties.
 
Het is ongetwijfeld erger bij thuisontvangst, ik ga alleen naar privehuizen. Leeftijd boeit me niet, verkeerde foto's alleen als de dame in het echt niet het aangluren waard is (erg zeldzaam).

Het enige waar ik niet van gediend ben is afspraken niet nakomen of als ze zich er met een jantientje-van-leiden probeert van af te maken. Zoals betalen voor pzc en dan maar drie halfslachtige likjes geven en proberen zo snel mogelijk naar andere standjes te gaan.

Maar ook daar niet vaak problemen mee.
 
Laatst weer een dame bezocht ik dacht ik neem een gok. Op de advertentie stond dat ze 28 jaar oud was maar toen ze de deur opendeed zag ik een 40+ dame ben gelijk weggelopen.
Dat valt dan even tegen. als je denkt een jonge dame aan te treffen, en een oude heks doet dan open. Weglopen is ook het enige juiste wat je kan doen, wel zonde van je tijd en de reis er naar toe.

Heb je dit ook vermeld in de rubriek priveontvangst?
 
Dat valt dan even tegen. als je denkt een jonge dame aan te treffen, en een oude heks doet dan open. Weglopen is ook het enige juiste wat je kan doen, wel zonde van je tijd en de reis er naar toe.

Heb je dit ook vermeld in de rubriek priveontvangst?
Sinds wanneer is een 40+ dame per definitie een 'oude heks'?
 
Ik had eentje verleden week, reageerde op een advertentie op RL, ter plaatse bleek het een andere dvp te zijn die ook op RL adverteert onder een ander telefoonnummer en de dvp waar ik mijn zinnen op had gezet zat plots in Roeselare, eens thuis checkte ik RL. (Even later werd de advertentie waar ik initieel op afging, verwijderd van RL). Dus eigenlijk géén leugen maar wel misleiding en of misleidend adverteren.
 
precies. sommige wandelaars zijn zelf aanmerkelijk ouder. het is allemaal relatief. En wat zegt een leeftijd? Het gaat er toch om dat je samen een geweldige uurtje/2 uurtjes hebt
Er is wel een duidelijk verschil of iemand zegt 28 te zijn, maar 40 + is. Dat scheelt 20 jaar. In mijn ogen een duidelijk geval van misleiding.
De meeste meiden of dames worden er niet mooier op als ze de veertig gepasseerd zijn.
 
Laatst bewerkt:
Er is wel een duidelijk verschil of iemand zegt 28 te zijn, maar 40 + is. Dat scheelt 20 jaar. In mijn ogen een duidelijk geval van misleiding.
De meeste meiden of dames worden er niet mooier op als ze de veertig gepasseerd zijn.
Ik denk dat er nog veel moois voor jou te ontdekken is. Vrouwen kunnen stralen en begeerlijk zijn op alle leeftijden (alhoewel,...boven de 70 wordt dat wel moeilijker :sneaky:). Het punt dat ik wil maken is: je doet jezelf tekort door je door de leeftijd te beperken in je opties.
 
Ik denk dat er nog veel moois voor jou te ontdekken is. Vrouwen kunnen stralen en begeerlijk zijn op alle leeftijden (alhoewel,...boven de 70 wordt dat wel moeilijker :sneaky:). Het punt dat ik wil maken is: je doet jezelf tekort door je door de leeftijd te beperken in je opties.
ik dacht het niet. Je zegt zelf al dat boven de 70, dat stralen en begeerlijk zijn al moeilijker wordt, ik heb dat al bij vrouwen die de veertig gepasseerd zijn, vaak is dat de leeftijd wanneer alles niet zo strak meer is. hoewel soms een vrouw van 41 of 42 er best aantrekkelijk kan uitzien, zeker Aziatsche vrouwen, die best lang goed "geconserveerd" blijven.

Waarom zou ik mijzelf te kort doen, wat ik zoek is in ruime mate aanwezig.

Maar volgens mij gaat de discussie er niet over dat vrouwen boven de veertig niet aantrekkelijk zijn, maar ging er over dat een vrouw zegt 28 te zijn maar eenmaal op de plaats aangekomen blijkt ze veel ouder te zijn namelijk 40 + dit kan 41 zijn maar ook 49.
 
Onwaarheden vertellen doen nagenoeg allen dames. Dat hoort er allemaal bij. Ik date nogal eens vaak amateur dames die op mijn advertenties reageren. Ze beweren vaak genoeg aan 1 klant te hebben , maar dan reageren ze op een andere advertentie van je.
Een andere dame beweerde een eigen goede zaak te hebben , maar later vernam ik via een PM van een ander lid hier dat ze " van den dop" trekt.
En dat ze ernstig ziek is.
Het hoort allemaal bij menselik gedrag
 
Terug
Bovenaan Onderaan