Leuke tips voor intiem cadeautje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
04/05/23
1
Hallo allemaal, deze vraag heeft enige uitleg nodig maar ik zal het beknopt samenvatten.

Mijn vriendin en ik hebben inmiddels al 2 jaar een serieuze relatie. Ik heb alleen het idee dat zij het serieuze letterlijk te serieus neemt want qua intieme momenten komt het niet verder dan knuffelen, zoenen en elkaar zo nu en dan masseren. Ik zelf heb een nogal redelijk hoog libido en wil daarom vaak wel eens wat meer dan dat.
Mijn vriendin en ik spelen beide toneel en houden daarom vaak wel van een verkleedpartijtje. Om haar dus een beetje warm te maken heb ik laatst twee spannende outfits gekocht waarmee de intieme momenten die we hebben wellicht nog iets specialer worden (met als resultaat hopelijk dus meer intimiteit). Het betreft een spannend zwart bunny pakje, en een roze korset met een veren boa.
Nu geven mijn vriendin en ik elkaar altijd tips, hints of geven wij de cadeautjes op een speciale, toepasselijke manier. En dus is mijn vraag...

Heeft iemand spannende hints om haar nieuwsgierig te maken of een leuke manier hoe ik deze twee cadeautjes kan geven?
Alle creativiteit is welkom!
 
Mijn vriendin en ik hebben inmiddels al 2 jaar een serieuze relatie. Ik heb alleen het idee dat zij het serieuze letterlijk te serieus neemt want qua intieme momenten komt het niet verder dan knuffelen, zoenen en elkaar zo nu en dan masseren
Jullie hebben al twee jaar een relatie maar nog nooit sex gehad?
 
Bunny pakje: verkleed je als Elmer Fudd en zeg dat je op zoek bent naar een Bunny. Of trek een rode kamerjas aan, doe alsof je Hefner bent en zeg dat ze playmate van de eeuw is.

Korset met boa: maak een burlesque sfeer in huis met gedimd licht en bijpassende muziek en vraag om een sexy dans.

Zoiets?
 
Om het heel simpel te zeggen: nee
Natuurlijk is bijv. een onderwerp als pijpen, beffen en dat soort zaken wel aan de orde geweest.

OK. Ik ben niet de juiste persoon om relatie-adviezen te geven (30 jaar geleden een mislukte relatie en daarna vrijgezel gebleven) maar ik zou denken dat dit niet iets is dat je met een verkleedpartijtje kunt oplossen.

Misschien heb je iets aan dit topic: https://www.girlsreview.nl/threads/vrouw-wil-geen-seks-tips-en-ideeën-gevraagd.22685/
 
Hallo allemaal, deze vraag heeft enige uitleg nodig maar ik zal het beknopt samenvatten.

Mijn vriendin en ik hebben inmiddels al 2 jaar een serieuze relatie. Ik heb alleen het idee dat zij het serieuze letterlijk te serieus neemt want qua intieme momenten komt het niet verder dan knuffelen, zoenen en elkaar zo nu en dan masseren. Ik zelf heb een nogal redelijk hoog libido en wil daarom vaak wel eens wat meer dan dat.
Mijn vriendin en ik spelen beide toneel en houden daarom vaak wel van een verkleedpartijtje. Om haar dus een beetje warm te maken heb ik laatst twee spannende outfits gekocht waarmee de intieme momenten die we hebben wellicht nog iets specialer worden (met als resultaat hopelijk dus meer intimiteit). Het betreft een spannend zwart bunny pakje, en een roze korset met een veren boa.
Nu geven mijn vriendin en ik elkaar altijd tips, hints of geven wij de cadeautjes op een speciale, toepasselijke manier. En dus is mijn vraag...

Heeft iemand spannende hints om haar nieuwsgierig te maken of een leuke manier hoe ik deze twee cadeautjes kan geven?
Alle creativiteit is welkom!

Je zou bijvoorbeeld het bunny pakje zelf kunnen dragen. Dat maakt de vrouwtjes wild hoor.
 
Een tip: probeer haar lingeriematen te weten te komen, ga eens niet naar de dvp maar met die centjes ga je binnen bij Hunkemoller. Een echte lingerie winkel met klasse. Wees tegen de verkoopsters even eerlijk als hier op het forum. Samen met een verkoopster kan je jou droom lingerie voor haar kopen en romantisch laten inpakken in cadeau verpakking. Ga daarna naar een winkel waar je tafeldecoratie kan kopen voor een romantische avond. En tenslotte koop je nog lekker eten en wat wijn. En dan is het helemaal aan jou om op het juiste moment een romantische avond met haar te hebben en ze helmaal ontspannen wordt en wie weet trekt ze de lingerie aan en wie weet volgt een spannende nacht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan