Recensie Melly, Amstelveen (voorheen Utrecht) 1,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
933
30/06/21
1.267
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5983287-lolita
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Als ik de Lolita in één woord zou moeten omschrijven, dan is het: emotieloos. Daarmee is de toon voor de date gezet. Ontvangst is in het zuiden van Amstelveen, vlot bereikbaar vanaf de snelweg. Parkeren is gratis. Het appartement is donker en rokerig.

De Dame is klein en er mag maar weinig. Tongzoenen, nee. Hooguit een flauw kusje. Borsten likken ook niet; hechtingen waren nog te vers vermoed ik. De geadverteerde D-cup wordt bij lange na niet gehaald. Fris en fruitig was ze verder wel. Intiem was goed, beffen ook even gedaan, maar madam vertrekt geen spier: emotieloos. Nee, dit was beslist een éénmalige exercitie.

Ps, in de totaalscore weegt de sfeer zwaar mee. Een onvoldoende dus.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt op seksueel vlak ook niet van roodharig, dik, dun of al dan niet gespierd, etc etc houden... Een seksuele voorkeur - zeker voor dames in dit vak - is niet per se hetzelfde als racisme. Dames hebben wellicht eens te maken gehad met slechte ervaringen met een bepaald type man. En een seksuele voorkeur vind ik toch wat anders dan racisme. Ik snap je punt, maar in dit geval is 1+1 niet sowieso 2. Ik heb bv niets tegen dikke vrouwen, maar seksueel sla ik er niet op aan.
 
Ik ben nu drie keer bij deze dame geweest eerst in Deventer maar later dus in Amstelveen, het is een stugge ja maar ik heb de laatste keer toch het ijs gebroken door haar te masseren wat ze wel kon waarderen. Hierna werd het een hele andere dame ze praat liever niet zo veel maar ik heb de laatste keer toch echt een hele leuk tijd met haar gehad. Ze lult iig niet de oren van je kop. ze is nu terug naar huis maar verwacht haar binnenkort wel weer terug.

Turpin
 
Ik was voor kerst nog even bij deze Moldavische Roemeense dame geweest en ik heb wel genoten van een korte rit op mijn kleine vriend. Zij was wel lekker strak.Ik had haar ook gemasseerd en dat vond zij heel prettig. Ze had last van haar rug en borsten. Wel spijt dat ik bare sex had met haar en nu maak ik mij zorgen of ik iets heb opgelopen. Zal binnenkort me laten testen.
 
Dame had vaak 'slechte ervaringen' met bepaalde type mannen die nare dingen (zoals geld afpakken, etc) met haar uithaalden. Daarom accepteert ze deze types niet meer

//Edit mod: Het is aan de dame zelf wie ze wel en wie ze niet ontvangt. Doorpraten over racisme prima in een ander (nieuw) topic. Hier nu graag verder met recensies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5983287-lolita
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik dacht 'laat ik weer 's een Oost-Europese proberen. BIG MISTAKE!!!
Via de app leuk contact, maar dat is dus gewoon een booker die er tussenzit.
Dame spreekt geen woord Engels.
Nadat ik afgerekend had voor een uur ging ze effe de kamer uit en ik kleedde me uit. Toen ze terugkwam was ze verbaasd dat ik al uitgekleed was(denk ik).
Ze gebaarde me op het bed te gaan liggen en ze kwam op d'r hurken naast me zitten. En dat was het.. Geen initiatief, niks.
In haar advertentie staat dat ze aan tongzoenen doet. Niet een een kusje op de mond kon er vanaf. Dus dat klopt al niet. Haar maar gevraagd of ik haar mocht likken. Bij gods gratie mocht dat dan, maar na een minuut moest ik toch maar stoppen. Dus ik weer vragen 'wat kunnen we dan doen?' Dat begreep ze natuurlijk niet.
Toen probeerde ze me duidelijk te maken dat zij klaar ging liggen en ik haar wel mocht neuken. Ehmm.... just like that??
Ik dacht dat zo'n uurtje een interactie was, geen alleen maar acteren van mijn kant.
Na dit debacle heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat dit niet gaat werken en ik heb de helft teruggevraagd.
Dus heren, wees gewaarschuwd, dit is helemaal niks.
Lief, leuk meisje hoor, maar totaal NIET geschikt voor dit werk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5983287-lolita
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook bij desbetreffende dame geweest. Bij binnenkomst verrast door een mooie meid en een leuke glimlach. Communicatie was inderdaad niet mogelijk, want zij verstond geen Engels. Maar met gebarentaal zijn we ver gekomen. Tongzoenen gebeurd helaas niet, maar genieten deed E wel. Als ik weer eens in de buurt ben, kan ze mij zo nog eens verwachten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5983287-lex
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eeuwig zonde! Prachtige meid dit, echt heerlijk lichaam, alles goed in verhouding. Geil koppie. Extreem schoon. appartement was oud maar super netjes en schoon.
Op de app was de dame heel hartelijk en was ze me aardig aan het opgeilen. Had er echt zin in gekregen. Eenmaal aangekomen dirigeerde ze me naar boven, toen deed ze de deur open. Ze had een joggingpak aan, wat ik al jammer vond. Ik zei gedag en kreeg meteen een bitse 'ssssssssst be quiet!' terug. Gezellig! Eenmaal in de slaapkamer betaald en ze ontkleedde zich. Aangenaam verrast, helemaal mijn smaak. De foto's in de advertentie doen haar geen eer. Ze zei dat ik op bed moest gaan liggen en begon meteen aan m'n harde paal te zuigen, op een manier dat ik haar niet eens kon aanraken en met een tempo waar Max Verstappen niet eens aankomt. Welgeteld 2 minuten later wilde ze al op m'n lul gaan zitten. Ik zei: 'no please keep sucking a bit longer' maar ze deed net of ze me niet verstond en liet zich reverse op m'n lul zakken. Wat een krap kutje zeg! Maar ipv rustig aan te beginnen begon ze meteen te pompen alsof het hele dorp zonder water zat. Ik zei nog slow, slow! Maar nee ze ging tekeer en zei: cum inside me baby! Nou…. Daar ging de hele lading. Welgeteld één minuut later stond ik buiten de deur. Betaald voor een half uur en slechts 10 min binnen geweest. Het was absoluut lekker en ze is echt prachtig om te zien. Maar dit was zonde van het geld. Communiceren ging niet, helaas. Toch jammer, als ze iets betere service zou hebben dan zou ik hier op z'n minst wekelijks heengaan.
 
Roemeens afwerkertje zie ik in één oogopslag. Volgens mij is dit haar dubbele advertentie: https://www.kinky.nl/advertenties/9082144-anna

Daarna wel thuis je pik met chloor gewassen? 😀
Was me niet opgevallen, maar inderdaad dezelfde dame. Thuis inderdaad heel goed gewassen. Ik ga voortaan ook niet meer bare met een DVP. Het is wel lekkerder dan met condoom, maar het risico niet waard!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5983287-lex
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tsja... Je kunt hem beter in een warme biefstuk steken...

Duidelijk een afwerkdame. "Wil je douchen?" alsof dat een optie is. Na de douche staat ze al naakt naast het bed. Mooi figuur met niet passend grote borsten. Siliconen, dus (en keihard zonder enig gevoel). Op bed gaat ze meteen pijpen (afgesproken was "Friendly GFE, no condoms") en dat houdt ze ongeveer een halve minuut vol waarna ze naar haar tube smeerolie grijpt. "Doe maar kalm aan - Zo snel hoeft dat niet." - "Oh, ik dacht dat je snel wilde klaarkomen." Nou, ik wilde eerst even lekker tongzoenen. Dat resulteert in een paar flauwe kusjes waarna ze me kwaadaardig begint uit te leggen dat "French kissing" toch echt niet met tong is(!). Enfin, de lol is er af. Nog ff de druk er af spuiten en wegwezen. Dus ze gaat wederom 30 seconden pijpen, grijpt haar smeermiddel en gaat op me zitten. Ik houd me niet in, dus dat is gauw gebeurd. Daarna loopt ze de douche in om zich te wassen. Ik vind het gezegend, kleed me aan en ga weg en verbaas me dat ik het 15 minuten bij deze dame heb volgehouden.

Te mijden meid. Wel mooi om te zien, maar verder kun je je zaakje beter in een glas ijsklontjes steken. Haar Whatsapp meldt zicht in het Russisch dus ik hoopte een keer geen Roemeense te vinden. Jammer maar helaas.

PS Cupmaat "B" zal wel zonder de siliconen zijn geweest. Nu is het in elk geval minstens een dikke "C" van Ciliconen. ;)
 
Ondanks de wat mindere meningen toch een afspraak gemaakt met haar. Ging snel via Watsapp. Na aanwijzingen waar en welke verdieping stond ze al met de deur open. Is inderdaad diegene van foto ... figuurtje. Na optie betaald te hebben op bed en zij ernaast en pijpen. Vroeg om 69 en heb haar langdurig mogen beffen. Toen ... olie op mn vriend en toen ging inderdaad als een zuiger tekeer op hem. Heb haarbop n gegeven moment afgeremd. Doggy gedaan, missio en toen gevraagd of zIj t af wilde maken..reverse cowgirl. Dat is gelukt 🤣. Kortom ... moet stil doen en ze lacht niet veel maar zoals ze probeert de heipaal erin te beuken prima.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5983287-lex
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij binnenkomst al het idee dat het niks zal worden, niet echt vrolijk onthaald. Dit werd ook werkelijkheid, dame doet echt geen enkele moeite om het naar je zin te maken. Alles maar plichtmatig en dat werkt voor mij niet, met pijpen kreeg ik hem nog een beetje hard maar daar is ook alles mee gezegd.
Als ik jullie een tip mag geven, besteed je geld liever aan een andere dvp, deze dame is echt een drama. (Tong) Zoenen is helemaal niet van toepassing, alleen een beetje pijpen en zo snel mogelijk intiem en afwerken.
 
Vorig weekend bij deze dame langs geweest voor een halfuur. Leuk koppie en een mooi Figuur, alleen lelijke siliconen tieten. Eerst pijpen zonder condoom wat redelijk was. Daarna neuken met een condoom. Doggy kon niet omdat ik te groot geschapen was. Dus maar in missio klaar gekomen. Totale kosten 100 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan