Recensie Lexi, Pieter Vanderdoncktdoorgang 2 rechts

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lucifer

Wandelaar
46
07/03/22
53
19
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Totale kosten (in euro)
50
Daarnet bij Lexi geweest. Ben vergeten welke nummer. Het was het eerste raam op de rechterkant als van de Brabantdam komt.

Het is een pracht van een meisje. Zeer slank en strak.

het pijpen is ok maar ook niet meer. Daarna kwam ze on top wat ze heerlijk deed maar veel te kort. Daarna haar doggy stevig genomen en gekomen met dat prachtig kontje onder mijn ogen.

Al bij al was het wel leuk maar denk niet dat ik nog vaak zal terugkomen omwille van het snelle wisselen.
 
Ja, da jong volk, die switchen van positie aan een snelheid die je niet voor mogelijk kan houden... Ook al meegemaakt, bij die Duitse Nathalie destijds. Bijzonder vervelend is dat en ze schijnen het op de koop toe nog normaal te vinden ook.
 
Gisteren bij haar geweest. Lolita typetje, mooi dametje. Kleed zich uit achter het gordijn (beetje vreemd). Wanneer ze tevoorschijn komt gaat ze vrij snel over tot actie. Vochtige doekjes om te reinigen, die dan op de grond eindigen. Het condoom om, ze zwiert de condoomverpakking net als de doekjes achteloos op de grond. Het pijpwerk is snel en monotoon. Daarna royaal veel glijmiddel op het condoom en op haar poes. Waarna nog een grote klodder op de eikel. Het teveel in haar hand - jawel - gooit ze op de grond *splash*. Ze komt op je zitten en in sneltempo probeert ze je klaar te rijden, wat ook redelijk snel lukte. Normale date, niet slecht en ook niks bijzonders.
 
Tussen 1m60 en 1m70, slank, tussen donkerblond/bruin, niet erg glimlachend op het eerste gezicht, ze lijkt een beetje koud.

Mooie meid, maar ik vind dat ze er toch een beetje verdrietig uitziet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan