WHEM Leya, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren bij haar langs geweest en ik kan het jullie echt aanraden. Zij is 100% de dame in kwestie en in het echt ziet er nog beter uit. Locatie is makkelijk te vinden en er is genoeg parkeer gelegenheid. Wat wil minder was, is dat ik een ander wandelaar tegen gekomen ben die ook voor de deur aan het wachten was. Gelukkig kwam hij voor een andere dame. Ik ben uiteindelijk naar boven gelopen en deur werd opengedaan door mooie Russische dame. Na de financiële gedeelte mocht ik opfrissen en ging ik op bed liggen. Ze kwam toen zonder te vragen mij pijpen zonder. Ik moest echt 2 keer haar laten stoppen want anders kwam ik. Na verschillende standjes ben ik heerlijk klaar gekomen. Leya is echt een topwijf en ze spreekt Engels, dus een praatje maken is niet lastig. Ik heb 100 euro betaald voor 30 min, inclusief pzc.
 
De foto's op kinky zijn van deze dame...dus kleine kans dat die via kinky te neuken is...
En natuurlijk met nzc en anaal en fisting bij klant geen probleem :LOL:

 
De foto's op kinky zijn van deze dame...dus kleine kans dat die via kinky te neuken is...
En natuurlijk met nzc en anaal en fisting bij klant geen probleem :LOL:

Gezicht is niet hetzelfde als gister inderdaad haha, is haar tweeling zus dan want ze hebben precies dezelfde lichaamsbouw/type
en ik vind Leya knapper dan de dame van instagram.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan