Recensie Leyanah, Maison Deluxe, Waarloos 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommeketom

Wandelaar
66
27/01/22
25
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-one-and-only-sexy-leyanah-is-back.html
Totale kosten (in euro)
210€ met jacuzzi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leyanah....zag zopas dat ze terug aan het werk is.
Wat een prachtdame. Ze is dan ook de echte "Real deal" ... met haar zacht lief gezichtje... echt aangenaam gezelschap.
Als ik vroeger naar een erotische massagesalon ging dan kwam ik enkel bij haar. Ik waarschuw, je moet haar reserveren want ze is zelden vrij.
En ik kan jullie de aquamassage aanraden!
Denk dat ik nog eens snel naar Antwerpen ga één van deze....
 
Leyanah ontvangt nu privé in Boom. Zeer fijne conversatie via WA. Aangekomen aan het motel bericht gestuurd dat ik er was. Ze leest het bericht, maar geen reactie. Na een kwartier gevraagd of onze afspraak nog door ging. Ik wacht al een week ...
 
Leyanah ontvangt nu privé in Boom. Zeer fijne conversatie via WA. Aangekomen aan het motel bericht gestuurd dat ik er was. Ze leest het bericht, maar geen reactie. Na een kwartier gevraagd of onze afspraak nog door ging. Ik wacht al een week ...
Nog steeds geen reactie ? Als ik daar met een dame afspreek blijf ik in de auto zitten of ga tegen de muur staan ,zodat ze u niet zien staan , en dan krijg je wel kamer nummer of verdiep . tegenwoordig doen veel dames dat geven huisnummer door van de overkant van de straat komen even kijken door het raam en sturen dan juiste huisnummer of reageren niet meer .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan