Recensie Leyla, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er ook eens geweest en klopt volledig wat hierboven vermeld staat, keiharde siliconen. Ze zou je zo K.O. kunnen slaan met dr borsten. Massage was wel goed en intiem was er niet (1ste keer) al stuurt ze me wel af en toe sms om langs te komen en dat er wel iets meer kon dan enkel HJ.
 
Ik wil toch nog even reageren hierop al van een tijd geleden dat ik er voor een tweede keer ben geweest maar heb het daarbij gehouden. Nee, intiem en pijpen zijn absoluut niet mogelijk. Iemand een andere ervaring?
 
Ik ga terug reageren op deze. Omdat haar borsten zo uniek keihard zijn en haar lolita figuurtje ben ik er al een paar keer geweest en ja, het was massage met alles erop en eraan. Ze is superstrak en moeilijk te penetreren. Ik moet toegeven, ze maakte mijn hoofd gek en blijkbaar niet alleen bij mij, bij meerdere mannen. Wie heeft met haar ook deze ervaring?
 
OK merci ik ken ze onder een andere naam vandaar...en ooit via een advertentie op 2dehands.be ze wou in het begin niet meer doen dan massage. Ze weet heel goed de goeie klantjes aan haar te binden, veel ondeugende gesprekken mee gehad via Whatsapp. Een collega wandelaar die ik mee correspondeer had ook het gevoel dat ze het heel erg voor hem had, ik ook na de eerste keer😁 Ook bij mij was het niet mogelijk haar te beffen, vingeren laat staan neuken. Wel schijnneuken, één keer likte ze aan mijn ballen en ik dacht yes nu gaat ze omhoog...maar neen. Haar inderdaad keiharde borsten stoorden mij enorm. Maar kon er goed mee babbelen (over motorrijden, over haar thuisland,...) en haar humor is ook goddelijk maarja daar betaal je geen 100 euro voor (nooit 130 betaald).
Laatste keer was wel al december bij mij, in januari is een date afgesprongen.
Mischien probeer ik nog eens te appen...
 
Tuurlijk ontvangt ze vaste klantjes nog...en steeds met dezelfde lokmiddelen🤭 of ze nog nieuwe bijneemt betwijfel ik
Ik kan jullie maar één advies geven: wees voorzichtig met wat je haar stuurt, ik heb van haar redelijk wat printscreens gekregen van whatsapp berichten met naam en tel van mannen. Ze is geslepen.
 
Ik kan jullie maar één advies geven: wees voorzichtig met wat je haar stuurt, ik heb van haar redelijk wat printscreens gekregen van whatsapp berichten met naam en tel van mannen. Ze is geslepen.
Dan zou ik met die wetenschap er toch niet verliefd op worden...Sowieso is de slaagkans bijzonder klein geloof me om daar een stabiele relatie mee op te bouwen. Val je op Aziatische vrouwen dan zijn er genoeg kanalen om een goeike te vinden die niet "in het vak" zit. Dus neen nu ook niet direct een ticket Pattaya boeken en daar eentje opscharrelen ;-) Maar ja verliefdheid is iets vies, dat overvalt je en als je niet sterk genoeg in uw schoenen staat dan kan dit nare gevolgen hebben...Maar gelukkig gaat dit altijd over ;-)
 
Tuurlijk ontvangt ze vaste klantjes nog...en steeds met dezelfde lokmiddelen🤭 of ze nog nieuwe bijneemt betwijfel ik maar kan.
Eerlijk, ik stuur haar een bericht: heb je vanavond tijd ja of nee that's all… als je verder met haar in gesprek gaat en je laat je verleiden dan is het je eigen fout
 
Laatste maal dat ik reageer op deze...ze leest ook de recensies. Ze zal voorgoed uit het toneel verdwijnen. Het blijft een hele zware, ik heb heel wat meegemaakt met haar en door anderen met tal van laster. Voor mij was ze geen massage ero maar een vrouw met wie ik best verder wou. Vaarwel H....ik ga ook van dit toneel verdwijnen want sinds de breuk met haar heb ik geen enkele andere dame nog bezocht. C'est ça.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan