Recensie Leyla, Dream Girls, Kortrijk 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diewanderer

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
2.311
30/06/21
5.328
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.dreamgirlskortrijk.com/dames/erika/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leyla is een jonge girl-next-door, waarschijnlijk nog nieuw in het vak. Ze doet haar best om je een leuke tijd te bezorgen. En dat lukt overigens ook. Uiteraard is ze geen 19j zoals de advertentie verkondigt (gelukkig maar), ik schat ze eerder midden de twintig. Herhalingsgevaar? Ja, toch wel.

(De link verwijst naar Erika maar komt wel degelijk bij Leyla uit)
 
Ik schat ze eerder begin 20…. Zal er toch niet ver boven zitten….
Is voor haar leeftijd alleszins heel bedreven en superactief…. Ga zeker nog terug gaan
 
enige nadeel, we kunnen niet beffen. Laatste keer vroeg ze nog aan me of ik in haar mondje wou klaarkomen. Ik vind dat ze heerlijk kan pijpen. Ze varieert veel en kan telkens op het nippertje wat stoppen.
 
Ik heb haar ook reeds 4x bezocht. Ze studeert nog op de hogeschool, toch zeker tot juni 2021 geweest. Ze had enkele her-examens eind augustus. Ik dacht dat het daarom was dat ze toen even "uit" was bij dreamgirls. Ze zei me dat ze nog 2 jaar moest verder studeren in haar richting, dus zal ze rond de 21 jaar zijn. Tenzij ze mss nu gestopt is met haar schoolrichting. Er waren blijkbaar ook enkele probleempjes met de thuis-situatie. Jammer dat ze idd dus nog altijd niet terug is. Ze is een toppertje :p
 
Deze week bezocht. Was goed, maar iets minder dan vroeger (op prive-vlak bij haar een en ander veranderd). Haar gevingerd en ze was al klaargekomen. Daarna enkele posities gedaan en klaar.
 
Werkt er blijkbaar niet meer...... is ze ergens anders te vinden?
Dat moet dan toch ook pas sinds deze week zijn.

Als ik eerder op de week de site checkte voor info over Bea stond Leyla er nog op met informatie dat ze enkel dinsdag/woensdag werkt, plus haar advertentie op redlights stond er volgens mij ook nog.
 
Heeft er iemand enig idee of Leyla ergens anders is gaan werken of ooit terug gaat komen bij dreamgirls??


Zou er heel graag nog eens mee kunnen afspreken!

Mag altijd in een privebericht.
 
Heeft er iemand enig idee of Leyla ergens anders is gaan werken of ooit terug gaat komen bij dreamgirls??


Zou er heel graag nog eens mee kunnen afspreken!

Mag altijd in een privebericht.
Waarom in een privebericht? Zodat jij als enige terug aan het daten kan ermee? : D

Laat zo een dingen maar gewoon in het algemeen topic geplaatst worden, want er zijn ongetwijfeld nog mensen met interesse.

De kans dat ze trouwens momenteel ergens aan de slag is en je er mee kan afspreken schat ik trouwens minder dan miniem in momenteel, voor haar was dit altijd maar een tijdelijke bijverdienste en momenteel zal ze dus andere prioriteiten hebben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ella-945
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een date gehad met Ella, Voor diegene die zich afvragen of ze ook onder de naam Leyla heeft gewerkt bij dreamgirls kan ik alvast bevestigen dat dit zo is.... Sinds kort is ze echter zelfstandig begonnen en daardoor de nieuwe naam en locatie.

Ben net thuis van onze date en zou hier een heel relaas kunnen schrijven van hoe leuk het allemaal wel was, maar ben eigenlijk veel te afgemat (door haar uiteraard) om dat te doen.

Voor de kenners is dit zeker niet nodig om te doen en voor de nieuwsgierigen lees gewoon even door alle vorige reviews en dan heb je een heel mooi idee van wat je te wachten staat. Ze is nog altijd hetzelfde heerlijke meisje als daarvoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een date gehad met Ella, Voor diegene die zich afvragen of ze ook onder de naam Leyla heeft gewerkt bij dreamgirls kan ik alvast bevestigen dat dit zo is.... Sinds kort is ze echter zelfstandig begonnen en daardoor de nieuwe naam en locatie.

Ben net thuis van onze date en zou hier een heel relaas kunnen schrijven van hoe leuk het allemaal wel was, maar ben eigenlijk veel te afgemat (door haar uiteraard) om dat te doen.

Voor de kenners is dit zeker niet nodig om te doen en voor de nieuwsgierigen lees gewoon even door alle vorige reviews en dan heb je een heel mooi idee van wat je te wachten staat. Ze is nog altijd hetzelfde heerlijke meisje als daarvoor.
@admin Er is iets fout gelopen met het koppelen van deze review...

Ze werkt nu als zelfstandige met priveontvangst en is niet meer werkzaam bij dreamgirls

En ze noemt ook niet meer Leyla maar Ella dit topic verplaatsen naar priveontvangst en naam aanpassen lijkt me logischer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200+100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze jongedame vroeger twee keer in Dreamgirls gaan bezoeken. Had daar goede herinneringen aan dus ze vorige week nog eens bezocht.

En was een heerlijk weerzien met deze knappe, jonge, West Vlaamse dame.

Begon opnieuw leuk toen ze op mijn schoot kwam zitten met haar kleedje nog aan. En laat me het er bij houden dat wat volgde voor mij het leukste afspraakje in tijden was.
 
Deze jongedame vroeger twee keer in Dreamgirls gaan bezoeken. Had daar goede herinneringen aan dus ze vorige week nog eens bezocht.

En was een heerlijk weerzien met deze knappe, jonge, West Vlaamse dame.

Begon opnieuw leuk toen ze op mijn schoot kwam zitten met haar kleedje nog aan. En laat me het er bij houden dat wat volgde voor mij het leukste afspraakje in tijden was.
Heb ze ook paar keer in dreamgirls gezien telkens super
Hoe was anaal met haar? ☺️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan