Recensie Leyssa, PUB 5th Avenue, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flandrien

Stamgast
294
29/01/22
332
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ja collega's vandaag 5Pub 5 th Avenue te Brussel bezocht. Vrijdagavond kan je daar normaal bijna niet binnen van de drukte en staat de muziek veel te luid om een gesprek te voeren met iemand. Doch vandaag was het rustig oorzaak nog teveel mensen die in Brussel werken hebben nog vakantie. Er zaten dan ook nogal wat dames in 5 th Avenue ik bestelde 1 drankje en lag wat rond te kijken oh ja ik dacht ik drink mijn drankje uit en ik ben hier weg ja er waren zeker een 15 a 20 dames maar allemaal Milfs natuurlijk zijn die het best in bed maar ja dat is niet mijn ding ik val altijd op mooie sexy jonge beauty's en dan net voor ik wou vertrekken zie ik een echte jonge griet ( - 25 jaar geschat ) super mooie en zelfs slanke Braziliaanse met een strakke kont zoals je ze nooit ziet echt gepast niet te dik en niet te dun. Zo een meisje dat je alleen maar in de boekskes ziet en waar je eigenlijk al direct verliefd op word. Ze was dan ook nog eens super sexy gekleed enkel een topje en een jeans shortje dat langs de zijkanten zo een 2 cm open was en dan nog eens zonder slip. Pffff.... Na een tijdje hadden we oog contact ik was super vriendelijk zij lachte ook eens vriendelijk maar daar bleef het voorlopig bij doch na een tiental minuten terug hetzelfde en ik wenkte haar ok ze kwam direct. Ik wou haar een drankje aanbieden om haar wat beter te leren kennen doch ze sprak enkel Portugees ik dacht bij mezelf ja dan is dat hier allemaal verloren moeite dus ik vroeg in het Frans of ze naar boven wou gaan met mij dit verstond ze wij dus wij direct op de kamer. Zo lang mijn introductie verhaal is zo kort kan ik nu zijn. Ik was op de kamer met een van de mooiste, super sexy, en jonge meisjes uit mijn ganse wandel carrière maar de juffrouw wilde echt niets doen ze lag er als een koude plank bij maar het ergste was nog ik mocht ook al bijna niets doen een klein kusje van mij op de wangen deed haar bijna hysterisch worden. Tongzoenen was not done dat had ze mij verstaanbaar gemaakt dus dat ging ik ook niet proberen er was al geen sfeer op de kamer dus wilde ik die zeker niet verder naar beneden halen. Ik gaf haar een goede massage daar ontdooien de meeste beauty's wel van maar deze miss bleef er stoïcijns koud bij. We hebben elkaar dan wel wat liefelijk gestreeld ( wat volgens mij al uitzonderlijk was voor deze spetter ) Uiteindelijk vroeg ze ook of ik nog sex wou YES zei ik en ok we begonnen eraan dit stelde echt niets voor ik mocht wel haar borsten likken maar pijpen of wat affectie naar mij toe ja daar wilde deze miss niks van weten wel zo een dikke rode condoom waarbij je eigenlijk niets voelt. Eerst de dame bovenop mij maar ja ze was al moe voor ze begon ik heb het heft dan in eigen handen genomen haar doggy genomen en het afgemaakt. Hetgeen normaal niet zou lukken met zo een ijskonijn maar ja ze was zo strak en mooi dat het nog snel achter de rug was. En eigenlijk waren we beiden blij dat het voorbij was. Condoom afdoen en een beetje afkuisen ja daar heeft deze lieve dame waarschijnlijk nog nooit van gehoord dat was voor de gebruiker zelf. Na de daad direct onder de douche en nadien mij alleen achterlaten terwijl ik mij nog aan het aankleden was. Ook al een slecht teken. Tot hier mijn relaas van 140 € ( 100 € voor de dame en 40 voor de kamer ) weg gesmeten geld. Alhoewel ik ben wel 45 min alleen op een kamer geweest met een meisje dat evengoed Miss Brazilië zou kunnen zijn de echte Miss zal waarschijnlijk wel niet mooier zijn. Over mijn beoordeling alles wat ik niet aangevinkt heb daar is dan ook niets mee gedaan En de rest kan je zien tweemaal een sterretje intiem twee dat is voor haar schoon- en strakheid.
 
Laatst bewerkt:
@Flandrien
Mooi verslagje dat je gemaakt hebt. Ik kom niet meer zoveel in de Vth. 100 Euro neertellen en dan weet je nog niet wat je krijgt, zoals je helaas zelf heb meegemaakt. Vroeger vond ik er meer mijn ding. Heb daar jaren geleden stevige neuksessies beleefd met enkele dames. De namen ben ik ondertussen wel vergeten. Nu is het wachten tot er weer een geil toppertje opduikt dat niet enkel aan geld denkt, maar daarvoor ook echt wat genot verschaft. Moeilijke opgave ;).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan