Algemeen Lia, park 118, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

koalabear

Newbie
13
08/11/22
11
Na het zien van advertentie van Lia https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4252079-lia
was ik helemaal afgereisd naar Amsterdam om Lia te ontmoeten. Helaas was zij volgeboekt en ik moest, maar in de avond terug komen.Toen het avond was weer er naar toe gegaan. Binnengelaten door de tussenpersoon die zei dat Lia me op zou halen. In plaats dat Lia kwam ,kwam de tussenpersoon persoon terug met de vraag waar ik eigenlijk vandaan kwam. Ik zei dat ik een Surinaamse achtergrond had. Ze zei dat Lia niet met mannen van Surinaamse omgang kan hebben vanwege haar privacy. Dat vond ik heel jammer, want Surinamers heb je in allerlei kleuren en geuren. Ik weet zeker dat ik niet wandel in haar kringen. Ik vermoed dat zij Surinaams Hindoestaans is dat ik niet ben.
Ik zal nooit over haar spreken als ik haar had ontmoet. Ik ben ook gesteld op mijn privacy Wel een harde afwijzing vond ik, maar het is haar keus. Jammer dat ze me geen enkele kans heeft gegeven. Ik kon weer naar huis gaan, maar heb toen gekozen voor een lieve Roemeense dame Lorena. Goed gesprek gehad, maar zij kon me me niet echt bevredigen. Ze heeft haar best gedaan.
Lia is off limits voor mannen met een Surinaamse achtergrond of het was enkel ik.
Groet
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen met ervaring met deze dame? Helaas wordt er niets over haar geschreven.
Het helpt je niet veel, maar ik heb haar vele jaren geleden gezien en het was een goede dienst (ze werkte misschien 8-10 jaar geleden en ging vele jaren weg voordat ze terugkeerde).

De foto's op de website zijn erg oud van de laatste keer dat ze werkte. Ik schat dat ze nu ongeveer 30 jaar oud is.
 
Ik ben twee keer met haar gegaan. Ze is lief, mooi en lekker. Ook echt een geil ding dat laat zien zelf ook te genieten. En inderdaad, zij is gesteld op privacy en wil daarom geen Surinaamse mannen ontvangen. Daar kan je van alles van vinden maar het is haar keuze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan