Recensie Liana, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CJD

Newbie
13
05/03/24
3
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liana-sexy.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs een date gehad met deze dame. Contact verliep vlot en is effectief de dame van op de fotos.

Het is een prachtige vrouw, zeer gewillig, pijpen en neuken allemaal top. Kust goed (zeer zachte lippen).
Valse borsten maar ze zijn geweldig goed gedaan en valt niet op bij aanraking.

Eerste ronde was top, kussen, pijpen (met condoom) likte ook gretig de ballen. Daarna geneukt in een aantal posities.
Massage gekregen achteraf dat goed was. ze is vrij groot en heeft sterke handen, dus geen zwak gewrijf zoals vele doen voor wat te rekken.

Dan ronde 2, was even leuk als de eerste ronde. afgewerkt in doggy.

Dame is supervriendelijk kan er eigenlijk niks slecht over zeggen. Meestal bij zo'n profielen kijk ik daar nogal sceptisch naar maar ik was blij dat ik nog eens zo'n goeie date had, zoals het moet.


Zeer groot herhalingsgevaar :)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liana-sexy.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs een date gehad met deze dame. Contact verliep vlot en is effectief de dame van op de fotos.

Het is een prachtige vrouw, zeer gewillig, pijpen en neuken allemaal top. Kust goed (zeer zachte lippen).
Valse borsten maar ze zijn geweldig goed gedaan en valt niet op bij aanraking.

Eerste ronde was top, kussen, pijpen (met condoom) likte ook gretig de ballen. Daarna geneukt in een aantal posities.
Massage gekregen achteraf dat goed was. ze is vrij groot en heeft sterke handen, dus geen zwak gewrijf zoals vele doen voor wat te rekken.

Dan ronde 2, was even leuk als de eerste ronde. afgewerkt in doggy.

Dame is supervriendelijk kan er eigenlijk niks slecht over zeggen. Meestal bij zo'n profielen kijk ik daar nogal sceptisch naar maar ik was blij dat ik nog eens zo'n goeie date had, zoals het moet.


Zeer groot herhalingsgevaar :)
Heb dame ook ontmoet te Brugge.

Bevestigt op voorhand dat tongzoenen en bj zonder condoom kan. Eens op de kleine kamer met dunne wanden in drukke binnenstad vol toeristen spreekt ze dit tegen nadat ik het geld voor één uur had overhandigd.

Likt inderdaad de ballen maar geen tongzoenen en bj met condoom. Na een eerste keer klaar gekomen te zijn, masseert ze me ook met krachtige handen. Maar ze spoort me snel aan op een tweede ronde. "you ready?", ik denk ok laten we dan even kalmer aan doen...niets van aan. Terug condoom aan en ik wordt stevig afgezogen. Ik stuur aan op 69 wat ze toelaat maar "geen vingers!". Ze wordt natter en meer opgewonden en stevent af op orgasme ... en ondertussen gaat de zuigkracht ook naar boven. Zij komt klaar, ik ook.

Na nauwelijks 25 minuten ben ik twee keer klaar gekomen. Ik kijk haar aan..."massage?"dat ze koel beantwoordt met "you have come 2 times". Nee dus. Kleren aan en vertrekken maar.

Dus 180 euro voor 25 minuten en 2 orgasmes. Haast en bandwerk. Geen intiem of gfe.

is een paar jaren ouder lijkt me dan op de fotos.

Ik hoop dat anderen meer geluk hebben bij haar.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liana-new.html
Totale kosten (in euro)
180
Ik kan bovenstaande reactie alleen maar beamen. Ontvangt niet discreet in centrum Brugge. Liet me dan ook nog even wachten voor de deur alvorens te sturen hoe ik binnen kon.

Eénmaal op de kamer zie je een prachtige jongedame, maar ze is wel wat ouder en minder strak (begin van een licht buikje) dan op de foto's. Ik denk dat de foto's wel van haar zijn, maar toch zeker een 5-tal jaar geleden.
Betaald voor een uurtje met TZ en blowjob zonder. Hygiëne is perfect, eerst samen naar de badkamer voor een wasje. Maakte mij al geil, dus om te vermijden dat het uurtje te snel zou passeren gevraagd voor een massage. Die is vrij krachtig en ze maakt ook gebruik van snelle bewegingen. Op zich wel vernieuwend en voelde goed.

Na een 10-tal minuten vroeg ze om me om te draaien, trok wat aan mijn penis en haalde een condoom uit. Toen ik vroeg naar een bj zonder was dat plots niet meer mogelijk. Voor de minste miserie toegestaan dat ze er een rubbertje overtrok. Ze kon wel goed pijpen, maar de goesting begon bij mij al te minderen door haar leugenachtig gedrag.

Dat werd in de praktijk duidelijk toen ze intiem wilde gaan (wissel condoom) en bleek dat mijn jongeheer niet meer wou rechtstaan. Na een tweetal keer proberen gaf ze het op en vroeg ze om te mogen eindigen met blowjob. Dolenthousiast dacht ik dat het deze keer wel zonder condoom zou zijn, maar nee hoor.

Ik kan dan ook wel koppig zijn en mijn orgasme uitstellen / blokkeren, dus hoewel ze goed haar best deed en toch wel 20 minuten gesabbeld heeft, lukt het haar niet om mij te doen komen. Uiteindelijk ging het condoom uit en ging ze verder met een handjob (met olie). Hier heb ik mij moeten inspannen om niet te komen, want het was echt wel goed, maar ik wou haar de voldoening niet geven.

Uiteindelijk wel het uurtje volgemaakt, maar zonder intiem weer de straat op. Als je vooraf weet dat alles safe is kan het wel een leuke beleving zijn, maar als je na betaling moet ontdekken dat wat ze 3 minuten ervoor vertelde niet klopt, dan is de sfeer toch snel gedempt.
 
Jammer voor jullie ervaringen te lezen hier. Ik ben er 5x gegaan over de periode dat ze hier was (ze vertrekt vandaag) en elke ervaring was iedere keer ongelooflijk goed. Nuja, we hadden een zeer goeie klik met elkaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan