Recensie Liana, Club Venus, Hamminkeln 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
437
29/08/21
459
115
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Liana is een lieve servicegerichte dame van halverwege de dertig (denk ik) ik met bril, blond/ginger haarkleur en volle tieten.
Tijdens het verkenningspraatje vertelde ze dat ze in het verleden in villa Marisol gewerkt heeft. Klik was goed dus naar een spiegelkamer vertrokken.

Om haar in de mood te brengen heb ik haar een tijdje gemasseerd wat ze wel op prijs stelde. Als wederdienst kreeg ik van haar een best wel goede (sports) massage, jammer gennoeg ging dit niet over in een erotic massage.

Vervolgens ben ik omgedraaid`en begon ze na flink tongzoenen in mijn oor te likken - bij mij staat dit kennelijk in rechtstreekse verbindingen met mijn pik die meteen rechtop ging. Rap ging haar mond hieromheen en kreeg ik een ontzettend goede blowjob waar ik maar net de verleiding kon weerstaan om niet voor de 'extra' optie te gaan.

Hierna ging ze on-top, ze kan je pik lekker melken en trekt onderwijl je achterhoofd naar haar toe om je heftig te tongzoenen. Ook nog een tijdje flat doggy gedaan incl kwart gedraaid zodat ik lekker verder kon tongzoenen. Terug naar blowjob en heb op het juiste moment seintje gegeven en via haar hand kwam de load naar buiten.

Op https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-ranya-73908.html staat een Liana maar die komt niet helemaal overeen met de dame die ik ontmoet heb (verschillen in haarkleur, cupmaat en leeftijd) - mogelijk is dit verouderde info?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Liana is inderdaad een service topper. 34 jaar, mooie kleurige tattoos, hele mooie grote ogen, cup D. In Venus zit ze altijd onder de TV die tegen de binnensauna hangt. Meest kenmerkend zijn de strikjes tattoos achterop haar bovenbenen.
Ze weet geweldig te verwennen en zoent als een kanon. Voor mij op dit moment de favoriete dame in Sixsens vanwege de combinatie van haar super service en fraaie uiterlijk waar haar stevige natuurlijke borsten een belangrijk onderdeel van zijn!
 
zondag bij liana geweest voor de eertse keer en dat is prima bevallen. Lekker tong zoenen en ze vind het heerlijk om gebeft te worden. we hebben lekker geneukt en heerlijk in haar toch wel strakke kutje klaar gekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan