Recensie Lidia 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goed nieuws: Lidia komt weer terug naar Sixsens! Super service (GFE, maar kan ook lekker wild PSE), begin 30, grote natuurlijke borsten cup C-D, mooie grote ogen. Leuk open karakter. Vanaf donderdag 1 juni terug.
Met haar Tongzoenen komt ze meteen mijn top 3 binnen (samen met Laura en Alicia) in Sixsens.
Ze is eenvoudig te herkennen aan 2 getatoeëerde strikjes achterop haar bovenbenen en heeft verder ook veel kleurige sierlijke tattoos.
Niet te verwarren met Anastasia die ook 2 van die strikjes heeft. Maar Anastasia is blond en heeft kleine borsten.
Ze heeft nog veel vaste klanten en neemt er ook nog wat mee van Venus in Hamminkeln waar ze tot voor kort werkte, dus ze zal in het begin misschien wat moeilijk te pakken te krijgen zijn, maar doe je best!
 
LOL. Ik ben zeer regelmatig met haar op de kamer geweest, zowel in Sixsens als in Venus.
Eric vb misschien nog wel meer (in ieder geval langer) maar die had haar prestaties niet beschreven.

Er staat overigens hier nog een recensie van mij over haar in het Venus topic (onder haar naam Liana) en ook op andere fora kun je recensies van mij over haar vinden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan