Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met blote voeten en in een zwart kanten lingerie setje, sta ik aan het aanrecht een kopje koffie te maken. Ik heb een binnenpretje, aangezien ik nu beide hokjes kan aanvinken "Mijn enige twee rechten waren toch het aanrecht en ontvanger (van zaad) zijn?"

De bel gaat en ik kijk vanuit het raam naar beneden. Een heerlijk lange man met zwarte lokken staat voor de deur. Het begint te kriebelen.
We gaan naar de kamer. Ik trek de deur achter ons dicht en zet een muziekje op om in de stemming te komen.

"Wil je nog iets speciaals?" vraag ik terwijl ik de knoopjes van zijn overhemd open maak.
"Nee. Gewoon seks."
Ik lach en voeg eraan toe "Alleen als het ongeremd is ben ik van de partij.."

Terwijl de douche damp de kamer vult en we beide meer dan schoon en hitsig zijn, voel ik hoe zijn jonge heer tegen mij aan klopt...Zijn vingers verkennen mijn lichaam en hier geniet ik van met kleine schokjes die hem nog meer opwinden..die mij nog meer opwinden..

De spiegel boven het bed dient als een schouwspel waarin we elkaar bekijken en dit 3d effect is zo ontzettend geil. Twee volwassen lichamen helemaal verstrengeld in elkaar, opgaand in het moment.

Bij ons afscheid lacht hij en fluistert, "Ik kwam voor seks, maar wat wij net deden was de liefde bedrijven.."

𝕄𝕚𝕛𝕟 𝕟𝕒𝕒𝕞 𝕚𝕤 𝕃𝕒𝕪𝕝𝕒 𝕧𝕒𝕟 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕝𝕪 ℙ𝕣𝕚𝕧𝕖 𝕥𝕖 ℝ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕕𝕒𝕞.
𝕃𝕖𝕖𝕤 𝕖𝕝𝕜𝕖 𝕨𝕖𝕖𝕜 𝕞𝕖𝕖 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕤𝕡𝕒𝕟𝕟𝕖𝕟𝕕𝕖 𝕒𝕧𝕠𝕟𝕥𝕦𝕣𝕖𝕟...
💋 𝕃𝕒𝕪𝕝𝕒
Bekijk bijlage 64459
Zullen we zeker volgen ❤️
 
Dat plaatje was als reactie op eagle99, is hij verbannen?
Niet dat ik weet, maar het gaat mij meer over de tekst in dat plaatje en dat is universeel.
Om een voorbeeld te geven; een meisje uit Den Haag dat ooit eens op TV in een serie te zien was, bleek voor naaktfoto's te hebben geposeerd.
Omdat ze niet de allerslankste was en voor sommigen -kennelijk- onaantrekkelijk, kon iemand het niet laten om als reactie te schrijven dat hij z'n hond er nog niet eens op zou laten kruipen.
Niet leuk voor zo'n meid, vooral omdat een groot deel van de vrouwen toch al onzeker is over hun voorkomen.
 
Niet dat ik weet, maar het gaat mij meer over de tekst in dat plaatje en dat is universeel.
Om een voorbeeld te geven; een meisje uit Den Haag dat ooit eens op TV in een serie te zien was, bleek voor naaktfoto's te hebben geposeerd.
Omdat ze niet de allerslankste was en voor sommigen -kennelijk- onaantrekkelijk, kon iemand het niet laten om als reactie te schrijven dat hij z'n hond er nog niet eens op zou laten kruipen.
Niet leuk voor zo'n meid, vooral omdat een groot deel van de vrouwen toch al onzeker is over hun voorkomen.
Ja maar je zegt dat diegene is verbannen, over wie heb je het dan, dat snap ik niet
 
Wie het is, lijkt me niet van belang, anders verlaag ik mezelf door ad hominem te spelen.
Ja maar dan klopt het toch niet wat je zegt? Lisa reageert op eagle99 en jij zegt dat diegene is verbannen, niet dat ik het belangrijk vindt maar dat klopt niet
 
Laat ik dan in elk geval de twijfel wegnemen: het gaat niet om eagle99.
Het was me te doen om de tekst in dat plaatje en dat die op meerdere fronten van toepassing is.
Niet alleen op het internet, maar zelfs ergens op straat.
 
Om mijn draadje weer On Topic te krijgen: Wat precies maakt een vrouw seductief/verleidelijk?
Haar uiterlijk, energie? De manier waarop ze dominant is of juist in volle overgave kan gaan?

Wees specifiek, ik ben heel benieuwd...

Tot na het weekend❤️‍🔥💋

ps mijn mega waardering voor mijn briljante Ridders, ride or die 🤺🤺
Ben in overweging om mijn 1e gangbang te organiseren bij Lovely Privé...dm maar bij interesse 😏🔥
Screenshot_20220923_104157_Instagram.jpg
 
Wat een vrouw verleidelijk maak?
Naast wat uiterlijke kenmerken maakt vooral wat ik uitstraling noem dat een vrouw verleidelijk is. Ik denk dat jij het energie noemt. Die vrouw die ik bedoel is zelfverzekerd, wil bewust sexy en uitdagend zijn, zonder zich minder dan welke man dan ook te voelen, gaat voor haar eigen lust, houd van het spel van over en weer grenzen verkennen en staat open voor nieuwe ervaringen, is niet bang voor het onbekende.
Ik denk dat dit de basis is.
Maar de ene vrouw is de andere niet, iedereen kan op zijn/haar eigen manier vorm geven aan het spel van verleiding.

Wat vindt jij verleidelijk aan een man, Layla?
 
Wat een vrouw verleidelijk maak?
Naast wat uiterlijke kenmerken maakt vooral wat ik uitstraling noem dat een vrouw verleidelijk is. Ik denk dat jij het energie noemt. Die vrouw die ik bedoel is zelfverzekerd, wil bewust sexy en uitdagend zijn, zonder zich minder dan welke man dan ook te voelen, gaat voor haar eigen lust, houd van het spel van over en weer grenzen verkennen en staat open voor nieuwe ervaringen, is niet bang voor het onbekende.
Ik denk dat dit de basis is.
Maar de ene vrouw is de andere niet, iedereen kan op zijn/haar eigen manier vorm geven aan het spel van verleiding.

Wat vindt jij verleidelijk aan een man, Layla?
Precies dat!
 
Een man die mij het gevoel geeft dat ik mijzelf schaamteloos mag laten gaan, die zelfverzekerd is over zijn mannelijkheid en zonder gene een vrouw laat komen, die zijn vingers in mijn poesje stopt en daarna in mijn mond, die ik mag pijpen en daarna mag tongzoenen.
Een man die ongeremd is en vergeet dat hij in een Privéhuis is...
Wederzijds respect is nummer 1 voor mij.
Dat is de energie die mij aantrekt...

Uiterlijk: Vooral een verzorgd gebit, ik hou gewoon van zoenen en dan is een verzorgd gebit noodzakelijk. Onverzorgd gebit blijft bij kussen helaas.
Een gescrubd lijf is ook lekkerder.

Onaantrekkelijk zijn mannen die zeuren als een vrouw..Van die types die van achter de ramen de hele buurt in de gaten houden en elk dingetje uitvergroten op de buurts whatsapp...je kent ze wel van die bemoeials die alles beter weten en anderen vertellen hoe ze zouden moeten zijn terwijl ze zelf verre van perfect zijn 🤣 Who is the bitch denk ik dan...
Bange angsthaasjes en huilie huilies, zijn ook niet mijn type. De enige pussy ben ik graag zelf😋
 
Laatst bewerkt:
Wat een vrouw verleidelijk maak?
Naast wat uiterlijke kenmerken maakt vooral wat ik uitstraling noem dat een vrouw verleidelijk is. Ik denk dat jij het energie noemt. Die vrouw die ik bedoel is zelfverzekerd, wil bewust sexy en uitdagend zijn, zonder zich minder dan welke man dan ook te voelen, gaat voor haar eigen lust, houd van het spel van over en weer grenzen verkennen en staat open voor nieuwe ervaringen, is niet bang voor het onbekende.
Ik denk dat dit de basis is.
Maar de ene vrouw is de andere niet, iedereen kan op zijn/haar eigen manier vorm geven aan het spel van verleiding.

Wat vindt jij verleidelijk aan een man, Layla?
Net beantwoord 💋
 
Een man die mij het gevoel geeft dat ik mijzelf schaamteloos mag laten gaan, die zelfverzekerd is over zijn mannelijkheid en zonder gene een vrouw laat komen, die zijn vingers in mijn poesje stopt en daarna in mijn mond, die ik mag pijpen en daarna mag tongzoenen.
Een man die ongeremd is en vergeet dat hij in een Privéhuis is...
Wederzijds respect is nummer 1 voor mij.
Dat is de energie die mij aantrekt...

Uiterlijk: Vooral een verzorgd gebit, ik hou gewoon van zoenen en dan is een verzorgd gebit noodzakelijk. Onverzorgd gebit blijft bij kussen helaas.
Een gescrubd lijf is ook lekkerder.

Onaantrekkelijk zijn mannen die zeuren als een vrouw..Van die types die van achter de ramen de ramen de hele buurt in de gaten houden en elk dingetje uitvergroten op de buurts whatsapp...je kent ze wel 🤣
Check alles oké bij mij ik kom er aan 😊
 
Wat een vrouw verleidelijk maak?
Naast wat uiterlijke kenmerken maakt vooral wat ik uitstraling noem dat een vrouw verleidelijk is. Ik denk dat jij het energie noemt. Die vrouw die ik bedoel is zelfverzekerd, wil bewust sexy en uitdagend zijn, zonder zich minder dan welke man dan ook te voelen, gaat voor haar eigen lust, houd van het spel van over en weer grenzen verkennen en staat open voor nieuwe ervaringen, is niet bang voor het onbekende.
Ik denk dat dit de basis is.
Maar de ene vrouw is de andere niet, iedereen kan op zijn/haar eigen manier vorm geven aan het spel van verleiding.

Wat vindt jij verleidelijk aan een man, Layla?
Je vergeet tepels te noemen, het liefst 2 neem ik aan.
 
Een man die mij het gevoel geeft dat ik mijzelf schaamteloos mag laten gaan, die zelfverzekerd is over zijn mannelijkheid en zonder gene een vrouw laat komen. Een man die ongeremd is en vergeet dat hij in een Privéhuis is...
Precies zo! Maar soms heeft de dame daar zelf wel reserves bij...
Zo herinner ik me een keer, we waren stevig in "lusten & driften"... en zij: "Stil! Ze kunnen ons horen". Ja! Wat denk je dat zij denken wat wij hier aan het doen zijn? Ja, maar ik doe dat met jou! 'k Wil niet dat straks alle andere mannen vragen Wie is die meid? Ik doe dat niet met iedereen!"
Een man die mij het gevoel geeft dat ik mijzelf schaamteloos mag laten gaan, die zelfverzekerd is over zijn mannelijkheid en zonder gene een vrouw laat komen, die zijn vingers in mijn poesje stopt en daarna in mijn mond, die ik mag pijpen en daarna mag tongzoenen. Een man die ongeremd is en vergeet dat hij in een Privéhuis is...
De enige pussy ben ik graag zelf😋
Grrrrr!
 
Een man die mij het gevoel geeft dat ik mijzelf schaamteloos mag laten gaan, die zelfverzekerd is over zijn mannelijkheid en zonder gene een vrouw laat komen, die zijn vingers in mijn poesje stopt en daarna in mijn mond, die ik mag pijpen en daarna mag tongzoenen.
Een man die ongeremd is en vergeet dat hij in een Privéhuis is...
Wederzijds respect is nummer 1 voor mij.
Dat is de energie die mij aantrekt...

Uiterlijk: Vooral een verzorgd gebit, ik hou gewoon van zoenen en dan is een verzorgd gebit noodzakelijk. Onverzorgd gebit blijft bij kussen helaas.
Een gescrubd lijf is ook lekkerder.

Onaantrekkelijk zijn mannen die zeuren als een vrouw..Van die types die van achter de ramen de hele buurt in de gaten houden en elk dingetje uitvergroten op de buurts whatsapp...je kent ze wel van die bemoeials die alles beter weten en anderen vertellen hoe ze zouden moeten zijn terwijl ze zelf verre van perfect zijn 🤣 Who is the bitch denk ik dan...
Bange angsthaasjes en huilie huilies, zijn ook niet mijn type. De enige pussy ben ik graag zelf😋

Wat houd een gescrubt lijf nou weer in 😂, die heb ik nog nooit eerder gehoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan