Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou werkelijk waar niet weten waarom ik jaloers op de anderen zou moeten zijn. Dat is (in mijn geval) ook niet iets wat @Empress Layla voor elkaar heeft gekregen, maar simpelweg hoe ik er in sta en altijd al bij het wandelen heb gehad.
Precies dit: Ik persoonlijk doe eigenlijk niks, we doen het samen. Door duidelijk en eerlijk te zijn tegen elkaar ❤️
 
Net een heleboel posts hier gelezen. Layla, ik ben serieus onder de indruk van welke lof je hier allemaal krijgt, en hoe je met je 'vriendjes' omgaat. Ik ben over een paar weken in Groningen voor het werk en zou je wel eens willen ontmoeten. Enfin, als er nog plaats is met al je vriendjes 😉 groetjes
Ik zit vooralsnog vol waarop ik een stop heb ingelast om het allemaal overzichtelijk te houden.

Maar ik heb je bij deze teruggevolgd 💋
 
Ik zou werkelijk waar niet weten waarom ik jaloers op de anderen zou moeten zijn. Dat is (in mijn geval) ook niet iets wat @Empress Layla voor elkaar heeft gekregen, maar simpelweg hoe ik er in sta en altijd al bij het wandelen heb gehad.

Het enige wat voor mij telt is hoe ze naar mij is en of ik de beleving krijg die ik mezelf toewens. Daarnaast hoop ik oprecht dat andere klanten, nee vriendjes, op hun manier net zo'n fijne ervaring hebben met Layla. Ik kan echt blij worden als ik lees hoe anderen genoten hebben.

Hoe intens, intiem en persoonlijk het contact ook is, ze is niet mijn vriendin in de romantische zin, is ze niet mijn bezit, heb ik niet haar gekocht, maar haar excellente dienstverlening, niets meer of minder. Heel koud en wat fout gezegd: ik word ook niet jaloers op andere gasten in het restaurant of andere klanten bij de kapper.

Nou is Layla voor mij echt veel meer dan dat, en is het voor haar ook niet "maar werk", dus met die eerdere vergelijking doe ik het samenzijn absoluut onrecht aan, maar ik heb werkelijk geen reden voor afgunst richting de anderen en zie ik niet waarom je anderen klanten erop zou aankijken.

Gaat het ooit minder, moet ik dan jaloers worden dat het bij anderen nog wel goed gaat? Nee, dan gaat het tussen mij en Layla minder, punt. Ze is echt een pracht- en krachtmens en hoop haar voorlopig nog in mijn leven te hebben, maar jaloers worden dat ze ook met anderen tussen de lakens duikt? Nee, waarom?
Zolang jij met een goed gevoel en voldaan weer op huis aangaat is het toch allemaal prima, de rest is bijzaak. Waar het bij veel mannen fout gaat is dat de de scheidslijn "betaalde sex" op den duur vervaagt. Niet leuk voor jezelf (verliefdheid) en een risico voor de dame (obsessieve klant). Voor de rest, vooral genieten
 
Precies dit: Ik persoonlijk doe eigenlijk niks, we doen het samen. Door duidelijk en eerlijk te zijn tegen elkaar ❤️
Nou, dat 'ik persoonlijk doe eigenlijk niks' is toch wat (te) bescheiden hoor! En, ja... die chemie dat gebeurt wel degelijk samen.
Maar... de hoeveelheid positieve energie die jij uitstraalt is niks minder dan bewonderingswaardig! Zoals de zon die plots doorbreekt op een gure winterdag!
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat 'ik persoonlijk doe eigenlijk niks' is toch wat (te) bescheiden hoor! En, ja... die chemie dat gebeurt wel degelijk samen.
Maar... de hoeveelheid positieve energie die jij uitstraalt is niks minder dan merkwaardig! Zoals de zon die plots doorbreekt op een gure winterdag!
Merkwaardig vind ik dan weer een merkwaardig woord, mijn keuze zou vallen op bewonderingswaardig. 😉

Ik zou graag juist dat positivisme van haar willen leren en zelf kunnen toepassen op mijn eigen leven. Uitermate bewonderingswaardig als je Layla kent.
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat 'ik persoonlijk doe eigenlijk niks' is toch wat (te) bescheiden hoor! En, ja... die chemie dat gebeurt wel degelijk samen.
Maar... de hoeveelheid positieve energie die jij uitstraalt is niks minder dan bewonderingswaardig! Zoals de zon die plots doorbreekt op een gure winterdag!
🥰🥰lief
 
Eigenlijk raar ; "ik hou van wintersport" maar al je " ik hou van jou" tegen de buurvrouw zegt, krijgt het toch een andere lading.

Nu ik er over nadenk; liefde bedrijven .... uiten van liefde, maar als ik mijn liefde overbreng met een hug of knuffel dan is toch niet hetgeen wat in het woordenboek als definitie staat. Mooie taal .....
 
Dan zien ze mij er bij. Weet ik veel. In heel mijn leven nog nooit één seconde een vriendin gehad, dus iets doe ik blijkbaar verkeerd. Als het niet de woorden zijn, dan dat misschien.
Begint bij zeggen "Ik heb een vriendin, alle vrouwen willen mij als man, ik ben de perfecte partner."

Juist als we het zelf gaan geloven ,trekken we dat meer en meer aan.

Ps ik zeg ook vaak tegen mezelf "Alle mannen willen mij..." Het werkt blijkbaar wel 😂🤫
Try it💋
 
Vergis ik mij of ben je onzeker over jezelf ? Moet je totaal niet zijn man. Wie niet waagt niet wint
Mwah een beetje onzeker is iedereen wel volgens mij en zie ik als een goede eigenschap, want dat is een trigger om beter te worden.

Zelfverzekerde borstklopperij, zo van zie mij eens geweldig zijn, ik kan alles en ik ben perfect, daar heb ik een enorme hekel aan. Je moet wel eerlijk over jezelf blijven.

Durf te twijfelen, durf onzeker te zijn, durf je eigen minpunten te benoemen en ga je niet mooier voordoen dan je bent. Ik weet dat dat botst met dit wereldje, maar goed.
 
Mwah een beetje onzeker is iedereen wel volgens mij en zie ik als een goede eigenschap, want dat is een trigger om beter te worden.

Zelfverzekerde borstklopperij, zo van zie mij eens geweldig zijn, ik kan alles en ik ben perfect, daar heb ik een enorme hekel aan. Je moet wel eerlijk over jezelf blijven.

Durf te twijfelen, durf onzeker te zijn, durf je eigen minpunten te benoemen en ga je niet mooier voordoen dan je bent. Ik weet dat dat botst met dit wereldje, maar goed.
Zeker weten dat. Ik ben ook niet prefect en op sommige vlakken onzeker. Iets dat ik wel heb bijgeleerd is dat je u nooit minderwaardig moet voelen als persoon jij bent wie je bent en ze moeten je maar nemen voor wie je bent.
 
Ik geloof liever in dingen die waar zijn dan mezelf sprookjes op de mouw te spelden, hoe goed bedoelt ook.
Law of attraction zegt dat we aantrekken wat we zelf denken.

Al is het misschien een sprookje, dingen uitspreken trekt ze wel aan.

Je kan de meest onsympathieke persoon zijn, maar als je uitspreekt wat jij wilt hebben krijg je het veelal wel...

De meest sympathieke en zachtaardige mensen gunnen vooral anderen alles en twijfelen over henzelf...je ziet vaak dat deze lieverds ook alleen maar shit mensen aantrekken...

Het zijn geen absolute waarheden, maar de law of attraction legt dit zo uit. En ik heb gemerkt dat het voor mij wel werkt🙏🏽

Het begint bij het uitspreken van een diep verlangen en er zozeer in geloven dat je dit verlangen ook waard bent❤️
 
Law of attraction zegt dat we aantrekken wat we zelf denken.

Al is het misschien een sprookje, dingen uitspreken trekt ze wel aan.

Je kan de meest onsympathieke persoon zijn, maar als je uitspreekt wat jij wilt hebben krijg je het veelal wel...

De meest sympathieke en zachtaardige mensen gunnen vooral anderen alles en twijfelen over henzelf...je ziet vaak dat deze lieverds ook alleen maar shit mensen aantrekken...

Het zijn geen absolute waarheden, maar de law of attraction legt dit zo uit. En ik heb gemerkt dat het voor mij wel werkt🙏🏽

Het begint bij het uitspreken van een diep verlangen en er zozeer in geloven dat je dit verlangen ook waard bent❤️
Zo het niet beter kunnen zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan