Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mood

Zie hier een stukje van mijn laatste recensie door @Marco77 🥰
Gisteren dan eindelijk de date met Layla gehad. Langzaam hebben we naar deze climax toegewerkt en het was echt magisch mooi. Het uitgebreide voorspel was echt waanzinnig, Layla neemt de regie en weet me gek te maken, volledig in control weet ze elk plekje van mij op de juiste manier aan te raken, opwinding all over.
Wat er vervolgens gebeurt is verre van standaard, het is geen sex, het is het bedrijven van de liefde

14 recensies en nog 2 verdwaalde recensies in dit topic, in 2.5 maand tijd en 2k reacties in dit draadje🙏🏽❤️🙏🏽 Bedankt voor het vertrouwen in mij. De overgave, die liefdevolle aanraking, de humor en cadeautjes ✨

Van de week werd mij gevraagd of ik gelukkig ben. Ja ik ben gelukkig! Toch besef ik dat op sommige momenten ik te dichtbij de mannen ben gekomen.
Liefde bedrijven heeft als nadeel dat de scheidingslijnen wat dunner wordt tussen liefde en genot.
Hierdoor komt er naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar weer wat ruimte in mijn agenda, mocht ik in de tussentijd niet verliefd worden en stoppen. Kan ook zomaar gebeuren🙈

Heel fijne feestdagen allemaal
Tot 2023
🎄✨❤️
Het jaar is toch nog niet om? 🤣🙏☀️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan