Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat je jezelf bedoeld lol.
Zie omschrijving.
Bekijk bijlage 65926

Je wilt Layla en haar onderwerp uit je hoofd zetten alsook haar fans, maar je komt toch steeds terug om te zeiken erover.
🤣 Toilet staat in de gang maat.

Sommige mensen op dit forum houden er blijkbaar van om overal een discussie op te starten.

Lijkt nogal moeilijk voor ze om gewoon niet te lezen of reageren als het hun ding niet is. Onnodig vervuilen van topics en schaamteloos gezeik over dingen wat ze zelf kunnen vermijden.
 
Ik snap wel wat er gezegd wordt. @Empress Layla is natuurlijk vrij om te schrijven wat ze wil en iedereen mag daar op zijn manier op reageren. Ik vergelijk het even met alcohol. Een glaasje op zijn tijd is heerlijk en ervan te genieten maar bij overmatig gebruik, kan het vervelend worden. Zo voelt dat nu denk ik voor bepaalde personen.
 
Ik snap wel wat er gezegd wordt. @Empress Layla is natuurlijk vrij om te schrijven wat ze wil en iedereen mag daar op zijn manier op reageren. Ik vergelijk het even met alcohol. Een glaasje op zijn tijd is heerlijk en ervan te genieten maar bij overmatig gebruik, kan het vervelend worden. Zo voelt dat nu denk ik voor bepaalde personen.

Mensen kunnen dit topic ook gewoon helemaal vermijden, zo moeilijk is het niet.

Als je zelf last hebt van de persoon met teveel alcohol op kan je ook gewoon hem vermijden. Erop reageren lokt een discussie/gevecht op wat totaal niet nodig is.
 
Sommige mensen op dit forum houden er blijkbaar van om overal een discussie op te starten.

Lijkt nogal moeilijk voor ze om gewoon niet te lezen of reageren als het hun ding niet is. Onnodig vervuilen van topics en schaamteloos gezeik over dingen wat ze zelf kunnen vermijden.
Dit topic is al genoeg vervuild door overdreven geslijm en daar reageren mensen op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan