Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk zijn alle reacties welkom op dit Forum... het gaat uiteindelijk wél om de discussie he!
Dus zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom. Niet iedereen hoeft het eens te zijn met een bepaalde opinie...

Maar, het wordt wel storend als bepaalde individuen, nadat ze al de mogelijkheid kregen om hun mening te uiten, maar blijven doorboren... en dan (soms) ook nog gemeen op de man/vrouw spelen. Bij voetbal krijg je daarvoor een rode kaart. En dat is precies waar het hier ook naartoe gaat! Genoeg is genoeg!
Dankjewel 🙏🏽 ❤️
 
Ik had al zo'n vermoeden, maar sinds vandaag zijn die vermoedens bevestigd: Layla is een topper, en het kan niet anders dan dat je een heerlijke ontdekkingstocht tegemoet gaat. Have fun!
Bedankt voor onze fijne tijd samen
🥰🙌🏽❤️‍🔥

Mannen zoals jij maken dit werk gewoon heel leuk en ontspannen. Je kan jezelf een Keizerin noemen, je kan blij zijn met je bachelor en je looks..Maar alles valt in het niets als er geen mensen zijn waarmee je een klik hebt. Wederzijds respect, intimiteit, ik noem dat een beetje liefde...
Omdat liefde er is in zoveel vormen, ergens zijn we dat vergeten. Dat alles in wezen liefde is. En dat elke aanraking liefdevol en genezend kan zijn.

Bedankt voor het delen van dat stukje genegenheid.

Dikke kus
 
@Empress Layla
Dank je dat ik je wat liefde mocht geven en je mij liefde terug hebt gegeven.

Liefde kent Inderdaad vele vormen en de genegenheid, aandacht en passie die je mij gaf waren heilzaam voor zowel lichaam als geest.

Aanraking is enorm belangrijk in ieders leven. Als je je onzichtbaar voelt, maakt het je zichtbaar. Als je je waardeloos voelt, maakt het je waardevol. Het is troostrijk, of opwindend, maar wat het ook voor je is, het maakt je sterker.

Het was heerlijk om even in jouw wereld te mogen vertoeven. Smaakt naar meer.

"Alles is liefde, alles is liefde .." - BLØF 😄
 
@Empress Layla
Dank je dat ik je wat liefde mocht geven en je mij liefde terug hebt gegeven.

Liefde kent Inderdaad vele vormen en de genegenheid, aandacht en passie die je mij gaf waren heilzaam voor zowel lichaam als geest.

Aanraking is enorm belangrijk in ieders leven. Als je je onzichtbaar voelt, maakt het je zichtbaar. Als je je waardeloos voelt, maakt het je waardevol. Het is troostrijk, of opwindend, maar wat het ook voor je is, het maakt je sterker.

Het was heerlijk om even in jouw wereld te mogen vertoeven. Smaakt naar meer.

"Alles is liefde, alles is liefde .." - BLØF 😄
Dit soort teksten komen er meestal alleen uit als iemand een xtc pilletje in zijn mik heeft…….
 
Dit soort teksten komen er meestal alleen uit als iemand een xtc pilletje in zijn mik heeft…….
Lol, dan ben ik wel benieuwd wat er bij mij uit zou komen met zo'n pilletje, dat moet helemaal mooie proza opleveren. Gelukkig heb ik geen drugs nodig om mijn gevoel te laten spreken. De stoere harde macho uithangen laat ik graag aan anderen over. Echter verwar mijn zachtaardigheid niet met een watje zijn, want dat kan dan nog weleens tegenvallen.
 
Lol, dan ben ik wel benieuwd wat er bij mij uit zou komen met zo'n pilletje, dat moet helemaal mooie proza opleveren. Gelukkig heb ik geen drugs nodig om mijn gevoel te laten spreken. De stoere harde macho uithangen laat ik graag aan anderen over. Echter verwar mijn zachtaardigheid niet met een watje zijn, want dat kan dan nog weleens tegenvallen.
Jij bent hard van buiten, zacht van binnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan