Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor
Veel meningen en aannames zonder de dame te kennen.
Verder veel trollen die menen te leuk te zijn. Verder een aantal mooie berichten

That's it
Ja, als je hier ergens een andere mening over hebt ben je een azijnpisser of een trol :ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ja, als je hier ergens een andere mening over hebt ben je een azijnpisser of een trol :ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO:
Nee hoor paulus, ik ben voor een open discussie of een lolletje maar ik denk dat wij allebei wel weten waar ik op doel
. Maar nu zand erover.


Laten wij verder gaan in lijn met de opzet van dit draadje; Een andere vorm van liefde dan wat veelal op dit forum beschreven wordt met als overeenkomst dat het onder de noemer betaalde liefde valt.
 
Waren het maar leugentjes 😅
Verwarring alom met dit "werk" 😅💋

Met zoveel emotie erin gaan, maakt de scheidingslijn wat warrig...maar zonder gevoel zou ik niet willen. It is what it is
Gevoel was er in overvloed! Scheidinglijnen wat minder. Heerlijke verwarring waardoor sommige lichaamsdelen ook nu een dagje later nog opstandig zijn🙃 Xxx
 
Ook een dag of 3 niet gelezen hier, ga de achterstand ook niet inhalen want heb de samenvatting gelezen :ROFLMAO:

Wacht nu gewoon op @Empress Layla haar app of de volgende date gepland kan worden qua ons beider agenda 🤞🙏🥰💦 Trouwens zijn de mentale foto's bij mij meer een film. Meid wat zit jij vaak in mijn gedachten 😘
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan