Recensie Lieke (Debb/Sanne/Lola/Senna) Heerlen, (voorheen Brunssum) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vertel waarom je er zo zeker van bent .

Laatst bewerkt:
Dan heeft ze gelogen....

kijk maar eens op NZCforum daar staan foto's van haar inclusief deze met blauwe string.. daar is ze ook bekend onder de naam Anouk

Je moet ook niet alles geloven wat de dames je vertellen...de waarheid is vaak anders
Klopt Anouk is ook Lieke
Nope, kan 1000 procent zeker zeggen dat zij het nlet is :)
Anouk Lieke Senna allemaal dezelfde persoon

Is niet nodig omdat de dame me liet zitten en niet meer wist dat er een afspraak was. Maar dat heb je wel vaker met junkies.
Dat is jammer :(
Ben het eens dat dingen beter kunnen bij haar (om het even netjes de formuleren)
Was paar weken geleden nog bij haar en kreeg niet de indruk dat ze een junk is.
Af en toe een blowtje moet kunnen en daar komt ze ook voor uit dat ze dat doet.

vrijdag heb ik haar op locatie laten komen, samen achter in mijn werkbus haar goed kunnen pakken, lekker tongen daarna heeft ze me stijf gepijpt en lekker op de deken op de vloer haar kutje kunnen witten van binnen....wat een kleine skinny geile slet.

vrijdag heb ik haar op locatie laten komen, samen achter in mijn werkbus haar goed kunnen pakken, lekker tongen daarna heeft ze me stijf gepijpt en lekker op de deken op de vloer haar kutje kunnen witten van binnen....wat een kleine skinny geile slet.
Helemaal toppie
Helemaal toppie
Zal haar binnenkort ook weer even witten van binnen nadat ik haar kut helemaal afgelikt heb

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan