WHEM Lies, Herentals

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar jaren geleden eens gedate en dat was toen gewoon ok. Ik kan mij precies wel herinnerde van het oude forum dat de latere recensies niet allemaal even positief waren…
 
Dame bezocht.
goede ontvangst, aardige vrouw.
Lies is een erg grote forse dame de foto's zijn zeker van haar echter wel van een paar jaar geleden .
Haar gewicht is zeker boven de 100 kg ipv de 79 die ze aangeeft in de advertentie.
onverzorgde dame net als de kamer.
Verder denk ik dat ze een onderliggend verslaving probleem heeft.

voor mij zeker geen herhaling gevaar.
 
Dame bezocht.
goede ontvangst, aardige vrouw.
Lies is een erg grote forse dame de foto's zijn zeker van haar echter wel van een paar jaar geleden .
Haar gewicht is zeker boven de 100 kg ipv de 79 die ze aangeeft in de advertentie.
onverzorgde dame net als de kamer.
Verder denk ik dat ze een onderliggend verslaving probleem heeft.

voor mij zeker geen herhaling gevaar.
En toch blijven haar advertenties mijn nieuwsgierigheid triggeren. De foto's spreken mij ontzettend aan, maar het feit dat ze nu een stuk flinker is....
Kun je misschien iets specifieker zijn over je date? Mogelijkheden, kosten, etc.
 
Welcome in this club. Zoals zovele in deze branche. Ik ben echt gene pastoor maar toch maar JAMMER al deze mooie meisjes en dames dat ze hun leven en geld verspillen op deze manier !!!😢😢😢
Misschien geen pastoor maar een getijen van jehova dan misschien ? ik denk nog altijd ieder zijn ding in een vrij land !
 
Misschien geen pastoor maar een getijen van jehova dan misschien ? ik denk nog altijd ieder zijn ding in een vrij land !
Ja beste Mulan ik heb nooit beweerd dat iedereen zijn ding niet mag doen ik heb alleen gezegd dat het jammer is en dat is het ook.
En nog iets getijen van Jehova bestaat volgens mij niet de getijen is volgens mij nog altijd het opkomen en afgaan van het water in de rivieren of zeeën.
Dus volgens mij bestaan er getijen in de Schelde de Zee enz. Maar getijen van Jehova 😂 😂 😂 ik zou echt niet weten waar deze rivier of zee zich ergens bevind en wat dit dan met dit forum te maken heeft !!!
 
Ja beste Mulan ik heb nooit beweerd dat iedereen zijn ding niet mag doen ik heb alleen gezegd dat het jammer is en dat is het ook.
En nog iets getijen van Jehova bestaat volgens mij niet de getijen is volgens mij nog altijd het opkomen en afgaan van het water in de rivieren of zeeën.
Dus volgens mij bestaan er getijen in de Schelde de Zee enz. Maar getijen van Jehova 😂 😂 😂 ik zou echt niet weten waar deze rivier of zee zich ergens bevind en wat dit dan met dit forum te maken heeft !!!
GETUIGEN van Jehova zo beter (pastoor) ?
 
Wie heeft ervaring met deze dame ze adverteert onder Amber of Lies
Draait al lang mee adverteerde al onder verschillende namen en op het vroegere forum niet zo een goede recensies dacht ik.
 
Draait al lang mee adverteerde al onder verschillende namen en op het vroegere forum niet zo een goede recensies dacht ik.
Klopt, ik ben er in het verleden 2 keer geweest - 1ste keer ontving ze in Herenthout - 2de keer in Herentals centrum. Was vroeger een hele mooie meid maar ik vermoed door omstandigheden afgegleden in de marginaliteit. Bood spontaan nzc aan - anaal met olijfolie als glijmiddel en beide keren in niet zo verzorgde appartementen. Ze leeft samen met iemand - ik vermoed dat zij de kostwinner is.
M.i. niet te mijden maar vooral een jammerlijk verhaal. Als ze helder is vind ik ze wel ok.
 
Klopt, ik ben er in het verleden 2 keer geweest - 1ste keer ontving ze in Herenthout - 2de keer in Herentals centrum. Was vroeger een hele mooie meid maar ik vermoed door omstandigheden afgegleden in de marginaliteit. Bood spontaan nzc aan - anaal met olijfolie als glijmiddel en beide keren in niet zo verzorgde appartementen. Ze leeft samen met iemand - ik vermoed dat zij de kostwinner is.
M.i. niet te mijden maar vooral een jammerlijk verhaal. Als ze helder is vind ik ze wel ok.
Olijfolie als glijmiddel ? Lekker man! 😆
 
Mijn nieuwsgierigheid heeft uiteindelijk toch gewonnen. De foto's van vroeger zijn prachtig en dan is het inderdaad jammer dat ze is afgegleden. Ze had zo veel meer potentie dat wat ze nu van zich zelf laat zien.

Dames Is inderdaad zwaarder dan de advertentie vermelde kilo's, maar ze is ook groot. Hierdoor valt het redelijk in proportie.

Het Is een beetje rommelig, dame is inderdaad onder invloed, maar ook bloedje geil. Veel kan en dat maakt uiteindelijk ook veel goed!

Of Ik nog een keer ga? Ik weet het nog niet. Zelfs nu blijft ze mij triggeren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan