Recensie Liesje, Dessel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henk1974

Wandelaar
37
20/02/22
13
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=search#{E7779720-B0D7-4FD0-8515-3C9C9DDE55DD}tab
Totale kosten (in euro)
100
Deze jonge DVP op afspraakjes.com gevonden. Vond geen recensie terug maar wou het er toch op wagen, iemand moet voorop gaan hé. Contact verloopt via whatsapp en ontvangt in Dessel en niet in Mol zoals in advertentie. Ze stuurde wat foto's door en tot hier alles ok. Ze ontvangt in Dessel in één of ander kraakpand. Het is er enorm vuil en overal liggen kleren en voedsel afval. Zij zelf is wel een normaal meisje. De matras was vuil en in plaats van meteen rechtsomkeer te maken liet ik mij leiden door mijn goesting. De sex was zeer pover, geen kussen, pijpen was wel redelijk. Ze wou vooral vlug bovenop komen zitten zodat ze me gauw een orgasme kon bezorgen. Na twintig minuten en een zaadlozing verder heb ik er de brui aan gegeven en verder gegaan. Gaf me allemaal een zeer slecht gevoel. Merkte nadien wel dat ik mijn horloge was vergeten en na whatsapp contact heeft ze me die wel teruggegeven ondanks dat ze veel waarde had. Wel een eerlijke meid dus maar die volgens mij in grote financiële miserie zit. Zonde.
 
Ben er 2x geweest.

1ste keer cardate pijpen €65. Deed ze lekker, mag voor mij wel iets langer doordoen bij het klaarkomen.

2de keer 30' bij haar thuis €75, pijpen was alweer goed. De rest is minder.
Appartement is idd niet wat het zou moeten zijn.

Goedkoopste waar ik al ben geweest, maar ook de minste.
 
Ik heb haar eens 2 uurtjes meegenomen naar hotel. Eerst douchke en daarna bed op. Was helemaal niet slecht hoor. Allin prijs afgesproken incl anaal.
Haar app is inderdaad smerig...
 
Ziet er goed uit, girl next door.
Hygiënisch niet top, ik vond dat ze een geurtje bijhad..
Pijpt goed alleen mag ze hem langer in haar mond houden bij het klaarkomen.
Beffen heb ik eens achter gevraagd, maar ze wou liever vingeren, maar dat heeft ze precies ook niet zo graag.
Achteraf gezien geen spijt dat ik ze niet heb kunnen beffen..
 
Ziet er goed uit, girl next door.
Hygiënisch niet top, ik vond dat ze een geurtje bijhad..
Pijpt goed alleen mag ze hem langer in haar mond houden bij het klaarkomen.
Beffen heb ik eens achter gevraagd, maar ze wou liever vingeren, maar dat heeft ze precies ook niet zo graag.
Achteraf gezien geen spijt dat ik ze niet heb kunnen beffen..
Ja lees ik meer dat ze tijdens klaarkomen te vroeg stopt. Dus ze stopt eigenlijk nog tijdens dat je aan het klaarkomen ben of toch daarna ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan