Recensie Liesje prive, Mechelen 3,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-s

Vaste klant
Forumpionier
155
16/07/21
41
19
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Ik bezocht de dame een tijdje geleden. Ontvangst bij haar thuis in een rijwoning.
Locatie OK, makkelijk parkeren in de buurt.

Vriendelijk jong meisje, foto's zijn realistisch.
Was een beetje "raar", misschien was er geen klik? ondanks een vlotte babbel, was de seks een beetje raar.

relatief lang laten pijpen en dan over naar sex, het was ok voor mij wel geen herhaling denk ik.

 
Aangezien ze zelf de nadruk lijkt te leggen op intimiteit, zachtheid en sensualiteit... zou je het als een GFE omschrijven? Behalve dan dat er geen klik was? Was het tongzoenen zonder inhouden of bleef je toch die "afstand" voelen?
 
Ik heb haar lang geleden bezocht, voor covid, toen ze pas bezig was. Haar eerste stapjes, vermoedelijk was ik bij haar eerste klanten zoniet de eerste.
mooi jong ding met, toen nog wat babyvet. Volledig naturel, ze zou zo je buurmeisje kunnen zijn met een lekker kutje dat ik lekker lang mocht likken en daarna in meerdere standjes mocht berijden.
toen deed ze het voor een zakcentje, ondertussen is ze blijkbaar vlotter te bereiken
ik vermoed dat ze ook professioneler zal zijn geworden.
geen recensie wegens te lang geleden.
 
Ik heb haar ook lang geleden bezocht, toen ontving ze nog in een klein appartementje in een grote blok. Het is zoals papel beschrijft inderdaad een "buurmeisje". Al is ze wel iets ouder dan dat ze adverteert (dat zei ze me toen), maar dat valt niet op (relatief jong uiterlijk).
Ze had toen nog een behaard poesje en ze babbelde wel veel..

Van wat ik me herinner was het pijpen wel ok, bij de sex iets passiever, massage was wat wrijven maar ik verwachte ook niet meer dan dat :)

Ik herinnerde me ook dat ze heel fel over haar privacy en anonimiteit bezig was, maar.. ze smste me op welk verdiep ik moest zijn en toen ik aankwam, zag ik dat ze een gewoon blad papier had gekleefd op haar deur zodat ik de nummer niet kon zien.. Uiteraard had ik dat wel gezien bij het verlaten en zo op de brievenbus beneden kon ik haar naam afleiden. Ik heb geen idee meer hoe ze noemt trouwens, dat zou maar creepy zijn. :p Om maar aan te geven hoe "slim" ze was om haar privacy te behouden :rolleyes:
 
Aangezien ze zelf de nadruk lijkt te leggen op intimiteit, zachtheid en sensualiteit... zou je het als een GFE omschrijven? Behalve dan dat er geen klik was? Was het tongzoenen zonder inhouden of bleef je toch die "afstand" voelen?
Ik vond het nogal afstandelijk, vooral tijdens de penetratie (wel lang geleden). Ik vond ze net iets te passief en te veel babbelen om over een gfe te spreken.
Maar anderzijds was het ook niet heel slecht. Dus ik volg Hot-s zijn recensie dat het een beetje "raar" was.

Nu, ze kan ondertussen wel wat veranderd zijn..
 
Ben er een paar keer geweest. Maar ervaring bleef hetzelfde: passief en gespeeld (?) aan het giechelen wanneer je bv. aan haar borsten kwam, wilde zoenen,... Bevestig het vele babbelen. Alles gecombineerd gaf me ook een 'raar' gevoel. Vooral het passieve maakt dat ik niet meer teruggegaan ben.
 
Ik heb deze dame in het verleden ook enkele keren bezocht. voor Corona op een appartement in het Mechelse …. Beneden berichtje sturen, dan kwam er elke keer dezelfde man net buiten. En toen ik vertrok ging die toevallig net binnen. Bon, dat was voor mij geen probleem. Liever dat haar vriend een frisse neus ging halen dan dat hij in de zetel zijn krant bleef lezen.


de dates zelf … de eerste keer was het aangenaam knuffelen, maar als het intiemer werd, werd de boot al snel afgehouden. Borstjes gevoelig, vingeren heeft ze niets aan. Beffen mocht, maar haar benen bleven redelijk toe. Neuken dan maar …. dan gaan de beentjes de lucht in, en mag je op de 1 of andere manier er toch proberen in te geraken.

2de kans was kort voor Corona en toen mocht kussen zelfs niet meer.


nu enkele weken terug heb ik haar nog is opgezocht. Ze is verhuisd. Ontvangst was anders … haar vent was niet thuis of al langer op de wandel. In bed werd er weer wat meer gezoend, pijpen was ook aanvaardbaar … moest al moeite doen om niet in haar mond te komen, wist niet of het mocht. Beffen en neuken was nog steeds wat behelpen. Kans is klein dat ik haar nog is opzoek.
 
Conclusie: als je zin hebt in een vlaamse, relatief jonge dame met een normaal lichaam en kleine borsten die zou kunnen doorgaan als je "buurmeisje" (ik schat ze richting de midden 30j, maar ze ziet er eerder eind de 20j uit), dan is dit een goede optie.

Afhankelijk van de klik en haar stemming zal ze net wat actiever/passiever zijn. Je moet ook tegen het babbelen kunnen. Ze zal soms wel dingen vragen/zeggen zoals: "amai, je ziet er jong uit. Ik zie regelmatig oudere mannen. Dat had ik nu niet verwacht, zo'n jongere man.", "Hoe kan je dit betalen" of "doe je dit vaker" enz. Dus ze wil graag dingen van je weten.

Verder is ze heel fel op haar privacy gesteld. Althans, dat zei ze meermaals. :unsure: Maar tijdens haar vele babbelen kwam ik plots te weten welk type job ze deed enz. En dan telkens "Ow, ik heb weer wat teveel gezegd. Maar de naam van mijn werkgever vertel ik zeker niet hoor"... Ik dacht dan bij mezelf, met de info die je me zojuist gaf, is het enkele klikken op google en ik ken je werkgever. Maar bon, ik speelde het spelletje mee en gaf over mezelf niets prijs :p
 
Na tientallen bezoekjes, zowel in haar toenmalig flatje als nu in haar huis, is deze dame voor mij een vaste waarde. Wat anderen raar noemen, maakt voor mij deel uit van hoe zij als mens is. Ik ken haar intussen natuurlijk vrij goed en dat maakt het contact telkens weer super-GFE. Seks met haar vind ik prima. Voor mij een vaste speelkameraad.
 
Ik dacht momenteel 120 euro voor een uur. Ik betaal als langjarige klant nog haar aloude tarief, maar ze moet noodgedwongen ook met de tijd meegaan. Liesje is trouwens ook helemaal geen klokkijkster.
 
Na tientallen bezoekjes, zowel in haar toenmalig flatje als nu in haar huis, is deze dame voor mij een vaste waarde. Wat anderen raar noemen, maakt voor mij deel uit van hoe zij als mens is. Ik ken haar intussen natuurlijk vrij goed en dat maakt het contact telkens weer super-GFE. Seks met haar vind ik prima. Voor mij een vaste speelkameraad.
Dat is voor mij niet raar om te lezen ofzo hoor.
Het is zeker een ok meisje en het zou me ook niet verbazen als ze meer loskomt of gfe is na meerdere afspraakjes.
Ik had na mijn eenmalige date niet de behoefte om er nog eens mee af te spreken. Daarvoor vond ik ze net iets te passief in de actie en net iets te veel babbelkous. Maar verder prima.
 
Daarvoor vond ik ze net iets te passief in de actie en net iets te veel babbelkous. Maar verder prima.
Dat is natuurlijk het verschil in wat mannen verwachten bij een date. Ik hou eigenlijk wel van babbelkousen, als zij tenminste zinvolle dingen vertellen en als het geen gezeur wordt over wat er in hun leven is misgelopen enz. Maar met deze dame verloopt het gesprek bij mij altijd boeiend. Op die manier groeit er dan inderdaad bij herhaalde bezoekjes een soort band, die mij wel bevalt. Op de duur smelt ook dat passieve trekje weg, omdat za dan al heel goed weet wat je fijn vindt, en zelf weet je ook wat zij liever wél en liever niet heeft. Ik zou dit zelfs durven omschrijven als een échte GFE, omdat je min of meer zoals bij een gewone non-pay vriendin elkaar voldoende kent op seksueel vlak om vlotjes een fijne avond te beleven. Verder kan het begrip GFE eigenlijk niet gaan, want het blijft een paydate.

De eerlijkheid gebiedt me om erbij te vertellen dat ik naast dit soort dates met meisjes die ik jarenlang vrij vaak bezoek, ook tussendoor voor de afwisseling regelmatig eens 'iets nieuw' of 'iets anders' uitprobeer, waarbij dan vaak toch gewoon de seksuele prikkel sterk overheerst op de zin om naar wat gebabbel te luisteren.
 
Had ooit eens een date gepland met haar. Eerst om 14u smiddags.....dan wou ze het verzetten naar 23u. Ik zei ok maar omdat ik ff later begon na te denken dat het mss te laat ging zijn (een dag op voorhand nog) stuurde ik haar of ze mss geen momentje vroeger had.(gewoon een simpele vraag. Vervolgens werd ik zomaar geblokt. Als dit de manier is om met nieuwe potentiele klanten om te gaan denk ik dat het meisje nog veel moet leren.
 
Had ooit eens een date gepland met haar. Eerst om 14u smiddags.....dan wou ze het verzetten naar 23u. Ik zei ok maar omdat ik ff later begon na te denken dat het mss te laat ging zijn (een dag op voorhand nog) stuurde ik haar of ze mss geen momentje vroeger had.(gewoon een simpele vraag. Vervolgens werd ik zomaar geblokt. Als dit de manier is om met nieuwe potentiele klanten om te gaan denk ik dat het meisje nog veel moet leren.
Op al die jaren nooit problemen mee gehad bij haar. Maar het kan al eens mislopen he. Heb ik ook al wel voor gehad, maar niet met Liesje.
 
In haar advertentie staan geen contactgegevens vermeld, kan je haar enkel bericht sturen via RL dan of zo? Of heeft ze tijdelijk haar nr verwijderd misschien?
 
Ik ga redelijk regelmatig eens bij Liesje al van toen ze eerst begon op haar flatje. Een volledige recensie ga niet schrijven, want als je zo dikwijls bij dezelfde komt, is dat moeilijk om objectief te blijven en het is niet de bedoeling om hier een reclameblokje te schrijven. En ook doet een meid niet hetzelfde met nieuwe klanten als wat ze doet met klanten die ze al lang kent. Ik heb dus maar 1 simpele boodschap: ik vind haar lekker, want anders bleef ik er niet gaan. Dat is natuurlijk alleen maar mijn mening. Je moet wat voor het type 'buurmeisje' zijn en niet voor kinky.

Alles wat ik hierboven lees, kan ik wel begrijpen. Het is een babbelkous, en ze praat soms haar mondje wat voorbij, maar het blijft altijd leuk, vind ik, en de seks valt niet stil tijdens het gesprek. Seks, bedoel ik dan voorspel en zo.

Misschien voor sommige mensen ook wat raar, ja, ik versta dat, want bv soms zoent ze graag, soms ook weer niet. Ik heb daar nooit vragen bij gesteld omdat ik dat intussen al weet. Haar borsten zijn redelijk gevoelig en ik heb de indruk dat dat vooral in de periode als haar regels gaan komen zo is en dan heeft ze niet graag dat je eraan zit te strelen.

Ik sta wel zot van haar kontje. Ik neuk zelf niet anaal, maar ik zit heel graag aan leuke kontjes te foefelen. Voor mij is Liesje de speelvogel waar ik om de zoveel weken opnieuw zoveel zin in heb dat ik altijd terug ga. Een knappe en nog relatief jonge vrouw die door haar gestalte en haar uitzicht op een of ander manier wat jonge meisjesachtig aandoet, en dat vind ik plezant.
 
Ik denk dat ze tegenwoordig 140 vraagt voor een uur. Half uur weet ik niet of ze dat wel doet. Die 80 euro kan nog iets van vroeger zijn. Enkele jaren geleden toen zij pas met deze job begon, deed ze een uur voor 80 euro, maar dat was echt wel zwaar onder de prijs voor zo een leuk meisje met goede service, en zij heeft er dan nadien een meer realistische prijs van gemaakt. Ik ben daar nog nooit onvoldaan buitengekomen.
 
Liesje ontvangt in bijberoep en heeft een drukke baan. Weinig tijd en veel aanvragen dus. Blijven proberen, en eens dat je 1 keer bij haar geweest bent, krijg je haar telefoonnummer en is zij erg gemakkelijk te bereiken. Als je op GFE met dit type van knappe jonge meisjes valt, is zij het meer dan waard.
 
Ben ook ondertussen 3x daar geweest
2x nog in haar apartment voor covid
Toen vondt ik haar goed
Toen redelijk nieuw int vak
Met covid haar niet meer gezien zag haar ook niet meer adverteren
Tot over paar weken terug
Snel afspraak gemaakt
Was verbaast dat ze nu in huis ontvangt
Ziet er wat meer strak uit nu
Niks mis met
Eens boven was pijpen wat pasief
Kwamen de gevoelige borsten en kutje te boven
Wel spijtig is toch kleine hinder voor mij
Sex is wat pasief
Was vroeger beter !
Prijs kwalitijd gehalte is ze voor mij en 6.5/10
Of ik nog snel terug kom ? Niet derekt vrees ik
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer bij Liesje, knappe verschijning, lief en stelt je op je gemak. Doet wat beschreven staat en had een zalige tijd. Hopelijk na een tweede keer iets meer actie maar daar ben ik zeker van want er was een goede klik. Ik ga zeker nog terug.
 
Waar ontvangt zij ergens in Mechelen?

Ik hoef geen exact adres maar een beetje duiding zou leuk zijn.

Ik weet dat Mechelen echt een ramp kan zijn met dat circulatieplan. + ik parkeer niet graag voor de deur, liefst zoek ik een openbare parking op zoals een grote betaalparking of parking supermarkt. Voor Mechelen is dat zelfs ideaal denk ik, vanaf de stadsring ben je overal te voet op een kwartiertje max.
 
Waar ontvangt zij ergens in Mechelen?

Ik hoef geen exact adres maar een beetje duiding zou leuk zijn.

Ik weet dat Mechelen echt een ramp kan zijn met dat circulatieplan. + ik parkeer niet graag voor de deur, liefst zoek ik een openbare parking op zoals een grote betaalparking of parking supermarkt. Voor Mechelen is dat zelfs ideaal denk ik, vanaf de stadsring ben je overal te voet op een kwartiertje max.
Zie PB, parking van een supermarkt 😊
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
ik vond er maar niks aan. Snap eigenlijk niet dat er mensen zijn die haar service oke vinden. En qua uitstraling is het ook niet echt om op te scheppen dat je hier voor betaald.. maar ieders smaak natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan