Grappige666
Stamgast
- 30 jun 2021
- 276
- 3
- 154
Heb ik ook meegemaakt denk dat ik al bijna een jaar op antwoord wacht🙈Heb haar tijdje terug gecontacteerd via mail en wacht nog steeds op een antwoord.
Heb ik ook meegemaakt denk dat ik al bijna een jaar op antwoord wacht🙈Heb haar tijdje terug gecontacteerd via mail en wacht nog steeds op een antwoord.
Ik ga er gewoon mee afspreken, iets in mij zegt idd dat er iets niet klopt in de recensies.... (Zou ze een fanclub hebben? Of een haatclub?) Waarheidsgetrouwe recensie volgt dan natuurlijk. (Jammer dat er nepcommentaren tussen de verschillende topics zitten, maakt het moeilijk om een goed beeld te krijgen)Wat je hier leest (ondertussen zitten we al aan bladzijde 3) situeert zich tussen de ultieme gfe en een echt te mijden meid! Dat klopt niet hé, ofwel heeft de dame serieus last van moodswings ofwel zijn sommige "recensies" geen recensies. Het helpt dus niet om op basis van wat je hier leest te beslissen of je Liesje al dan niet zou willen bezoeken. Ik zeg het maar![]()
Voor ruige seks moet je zeker niet bij Liesje zijn. Ik hou zelf ook van zacht, en een beetje gfe gevoel. Wat verklaart dat ik er een vast adresje van gemaakt heb. Zij praat graag en zij heeft haar eigenheid. Als je daar niet van houdt, moet je niet met haar afspreken. Ik hou daar wél van. Na zovele dates wordt het gfe sprookje natuurlijk steeds leuker ingevuld. Voor alle duidelijkheid: ik ben niet haar vriend of partner of zo, maar een netjes betalende klant. Zij zegt dat zij verschillende klanten heeft zoals ik.Contact via whatsapp gaat heel vlot, hopelijk is de date ook zo vlot 😋 krijg je er een beetje gfe gevoel bij? Is ze zacht? Hou niet zo van ruige sex. Recentie volgt na bezoekje (vermoedelijk eind maart)
Alweer een verkeerde indruk makker. Ik heb zelfs de indruk dat je je eigen oorspronkelijk bericht niet meer bekeken hebt, of dat je zelf niet begrijpt hoe het overkomt. Merci trouwens, om dan niet over Liesje, maar wel over mij een negatieve indruk te publiceren. Snap je het nu? Dat bedoel ik dus. Iemand niet kennen en je wel bemoeien in wat er over geschreven wordt.Ik verkondig helemaal geen mening over Liesje, hoe zou het ook, ik heb haar nooit bezocht. Maar ik heb de indruk dat begrijpend lezen ook niet jouw sterkste kant is.
Haha, ja, de pastoor begrijpt het wel hoor. We moeten met zijn allen realistisch zijn. Jij noemt het gezond kritisch. Veel positieve comments komen van vriendjes en uiteraard ook van tevreden fans/terugkomklanten. En veel negatieve comments zijn van de vriendjes van anderen, en van misnoegde mannen die hun fietske niet gekregen hebben. Dat kunnen we niet vermijden met online recensies. Niet in de sekswereld, maar ook niet bij de talloze andere plaatsen waar mensen tegenwoordig zomaar hun mening kunnen neerpennen over iets of over iemand.Maar ik ben het volmondig met jou eens dat er hier op het forum (en fora in het algemeen wellicht) wel eens gebakken lucht verkocht wordt. Vandaar wellicht mijn kritische houding ten opzicht van wat er hier allemaal geschreven wordt over deze dame.
Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben. En pastoor moet dit toch kunnen begrijpen.
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik vind de versie van Peneermastoor vrij overtuigend. Waarschijnlijk is ze een vrij gevoelige vrouw, waarmee het heel fijn is als de sfeer goed zit....en mogelijk een stuk minder als dat niet het geval is. Toont zowel het nut aan van recensies als de beperkte relevantie. Het gedrag van de klant -en mogelijk ook de persoonlijkheid- speelt namelijk eveneens een grote rol...Wat je hier leest (ondertussen zitten we al aan bladzijde 3) situeert zich tussen de ultieme gfe en een echt te mijden meid! Dat klopt niet hé, ofwel heeft de dame serieus last van moodswings ofwel zijn sommige "recensies" geen recensies.
Ongeveer zelfde ervaring.Weer bij Liesje geweest. Geweldig! Leuke ontvangst en prettige babbel. Het is er wat rommelig voor sommigen en er wordt geleefd in dat huis dus echt wel ok. Het is er steeds heel proper. Ze is ook wat blij als je een geschenkje meebrengt.
Mooie lingerie, lekker tongen. Ze steekt haar handen in je onderbroek en begint je pik te masseren. Je kan voorzichtig haar tepels likken en die zijn zo gevoelig. Ze pijpt zo heerlijk en masseert je ballen. Je mag haar heel lang beffen, enig! Je kan haar in verschillende standjes neuken en ze doet dit duidelijk heel graag. Zij kijkt niet op de klok en zet de gsm op stil. Voor mij een absolute topper!
Gelijk heb je, je mag zoveel komen als je wil.Ongeveer zelfde ervaring.
Gevoelige plaatsen, was beetje een rem, ik ben eerder niet de zachtste 😅
Pijpen top, heeft me geslikt.
Prachtig kutje en niet kaal alsof het plechtige communie is.
Neuken lekker, heeft haar laten nemen in meerdere posities en ik heb 2 lozingen kunnen doen. 👌
Meen je dat? Ze is al jaren bezig en heeft vaste klanten blijkbaar. Ik ging er 6 jaar geleden 2 keer langs. Dan enkele jaren niet, door omstandigheden. En vorige maand opnieuw een keer geweest, nu in haar huis. Niks labiel aan. Babbelt graag, maar ik heb dat liever dan eentje waar het beeld zonder klank is. Ik ken haar halvelings van het werk. Staat zeker niet onder druk. En voor het geld? Ja, ze doen het allemaal voor het geld. Dat weten we. Duur kan je haar niet noemen. Waarom dan zo negatief denken? Ze is jong, ze is aantrekkelijk en de seks is ok. Wat wil je meer? Er zijn in en rond Mechelen weinig Vlaamse te vinden voor die prijs waar ik tevreden van ben. Liesje is er zo eentje. En het is niet in de stad zelf. De verkeerschaos in Mechelen ontloop ik door langs de kant van Putte naar haar te rijden. Makkelijk.beste wandelaars, kwam bij mij over als een labiele vrouw, je zag duidelijk dat ze het 1) moest doen voor iemand. 2) puur voor het geld doet. 3) veel recensies die niet van klanten komen, maar opgezet zijn om haar op te waarderen. 4) Er zal nu een storm komen van de andere kant om dit tegen te spreken. UITERAARD...