Recensie Lika, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dominik

Wandelaar
33
22/09/21
25
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9100293-lika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een belletje kon ik vrijwel direct terecht bij Lika.
Je word eerst naar de straat gedirigeerd en later krijg je het huisnummer waar je naar binnen kan.
Het is de meisje uit de foto`s die wel iets verfraaid zijn met wat filters zodat het allemaal wat mooier en gladder lijkt. In feite iets bleker dat op de foto`s maar blijft alsnog een leuke meid om er naar te kijken.
Vooraf opfrissen werd aangeboden, mocht je CIM of CIF willen dan is dat 30 euros extra, van mij hoeft dat niet.
Pijpen doet ze prima hoewel ik op die dag wat moeite had om hem stijf te krijgen, het was haar gelukt.
Neuken ging op z`n doggy wast ze eert zelf wou, ze was goed nat wat resulteerde in bijna gevoelloos penetreren. Voor degene die een strakke doosje zoeken zou dit niks zijn.
Uiteindelijk in missionair lekker klaargekomen, de boel met natte doekjes schoongemaakt en kon daarna douchen.
Ze bood ook een massage aan maar ik zat een beetje in tijdsnood en heb dat geskipt.
Ik weet niet of ik zo gauw op herhaling ga maar vond het wel een geslaagde date.
 
Vandaag ook een poging gedaan om in rotterdam op visite te gaan bij deze dame.

Afspreken ging soepel. Kreeg snel reactie en het adres.

Eenmaal voor de deur aangekomen deed ik netjes melden dat ik er was en toen begon het gelazer.

Nadat ik als "bewijs" een foto van de straat had gestuurd kreeg ik ineens de melding dat ze toch zelf ineens geen tijd meer had en dat ze nog wel een leuke vriendin heeft waar ik voor 150 (50 meer dan origineel afgesproken) ook wel even een half uurtje overheen mocht. Ik hou er niet van als dames zich niet aan afspraken houden dus dat heb ik geweigerd.

Ook stond er een auto met een duits kenteken voor de deur met daarin een vent die mij nauw in de gaten hield en niet al te vriendelijk keek. Ben toen maar heel gauw vertrokken.

Ik vertrouw dit niet zo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan