Recensie Lili, Brussel, Aarschotstraat 126 La Miami 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Valentin1964

Newbie
17
01/04/22
4
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Kleine kamer,klein kraken bed.Het is te horen vanuit de kamer waar haar collega werkt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij haar geweest, zeer goede service. Nogthans maar 40 euro uitgegeven.
 
Vorige week bij haar geweest, zeer goede service. Nogthans maar 40 euro uitgegeven.

Ik zie niet in waarom je het woordje 'maar' toevoegt...
Als je 40 Euro betaalt is het maar normaal dat je een correcte service krijgt. Je mag misschien niet heel lang blijven of geen anaal en zulke zaken eisen, maar ik kruip er de muren van op dat wanneer ik her en der lees op de fora dat het maar logisch is dat men voor 40 Euro bedrogen wordt. Ik heb destijds ook wel meer betaald, als oefening om in te schatten of de meerprijs het waard is. Meestal niet dus. Als een dvp mij voor 40 euro geen correcte -zij het minimale- service geeft dan zal ze mij zeker ook geen defitge service geven voor meer geld. Het ligt aan het (rot)karakter van vele van die dames. De kunt is van die te mijden. En zich zeker geen twee keer aan diezelfde steen te stoten.
 
Ik zie niet in waarom je het woordje 'maar' toevoegt...
Als je 40 Euro betaalt is het maar normaal dat je een correcte service krijgt. Je mag misschien niet heel lang blijven of geen anaal en zulke zaken eisen, maar ik kruip er de muren van op dat wanneer ik her en der lees op de fora dat het maar logisch is dat men voor 40 Euro bedrogen wordt. Ik heb destijds ook wel meer betaald, als oefening om in te schatten of de meerprijs het waard is. Meestal niet dus. Als een dvp mij voor 40 euro geen correcte -zij het minimale- service geeft dan zal ze mij zeker ook geen defitge service geven voor meer geld. Het ligt aan het (rot)karakter van vele van die dames. De kunt is van die te mijden. En zich zeker geen twee keer aan diezelfde steen te stoten.
Het probleem is dat je betaald 100 of 150 euro en krijgt dezelfde service als 40 euro.Je hebt dus gelijk het karakter en mentaliteit van deze dames maken het verschil.Natuurlijk zijn er uitzonderingen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan