• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Liliana, Club Mabuhay, Helchteren 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Stamgast
411
19/03/22
531
77
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50 + fooi
Een nieuwe aanwint in dit huis. Ik had het gelezen en ik kon me niet bedwingen omdat ik graag geniet van nieuwe dames. Hopelijk zou ze vrij zijn ... Vol goede moed vertrokken naar daar en aangekomen omstreeks 13.00 u. Er stonden wel wat auto's zodat ik dacht dat in tweede zou zijn voor de Colombiaanse Liliana. Bij het binnenkomen vroeg ik direct aan Sol of Liliana vrij was, en tot mijn blijdschap was ze vrij. Ik kende ze niet van een vorig bezoek en was aangenaam verrast. Groot (ik schat 1m75, volle boezem (nadien bleek wel dat de dokter had geholpen), niet mollig maar ook niet slank en een groter achterwerk zoals de meeste Zuid-Amerikaanse dames. Ik schat ze rond de 33 jaar (vrij exact, niet?:LOL:).
Z kwam direct naar me toe en gaf me een smakkerd, nog voor we naar boven gingen. Boven aangekomen (enkel Spaans) één minuutje gepaart (moeilijk omdat mijn Spaans zeer beperkt is) en ze kwam me heel los over, alsof ik ze jaren kende. Vooraleer we naar de badkamer gingen, kuste ze me volop, sensueel. Eerst had ik natuurlijk het verplichte drankje genoten om mijn mond te ontsmetten (vind ik maar normaal). Dan naar de badkamer waar ze mijn piemel met veel passie (lee ook dat ze me even pijpte) waste.
Terug op de kamer kleedde ze zich uit en het is een prachtige vrouw. Een beetje spijtig van de opgevulde borsten, hoewel ze zeer natuurlijk aanvoelden. Rechtstaand gingen we dan verder met tongen. Occasioneel kon ik haar schouders en oor kussen, wat ze ook bij mij deed. Sexy omdat w er klaarblijkelijk gevoelig aan waren. Toen vroeg ze of ik haar schouders een beetje wou masseren, waar ik graag op inging. Niet zachtjes maar toch wel met veel druk op haar nek en schouders. Ik voelde mijn erectie harder worden. Zo enkele minuutjes verdergegaan en ze genoot hier zichtbaar van. Tegelijk (we stonden nog steeds recht voor het bed) ging ze met haar hand naar achter om mijn piemel en ballen te masseren. Ze geleide mijn jongeheer tussen haar binnen alsof ze klaar was om te neuken. Zo teasede ze me een tijdje waarna ze op bed ging zitten om staande te pijpen en mijn ballen te masseren. Ik kon het eigenlijk niet meer houden en vroeg om even te wachten. Dan kon ik spelen met haar borsten die toch wel zacht aanvoelden.
Ik wou echt klaarkomen en liet dat weten. Ze ging weer rechtstaan en ik penetreerde haar staand. Na een minuutje kwam ik heerlijk klaar. :rolleyes:Ik ben dus op geen enkel ogenblik op bed gaan liggen, de hele tijd rechtstaand! Nooit meegemaakt. :eek:Ook geen prostaatmassage wat ik zeer graag heb, en toch ben ik zelden zo heerlijk klaargekomen. Het is zeker niet dat ze geen prostaatmassage of zo wou doen, ik heb het ook nooit gevraagd of geïnsinueerd. Het was ook geen probleem om haar te vingeren. Daarbij geleide ze wel mijn hand naar haar clitje om te vragen of ik haar clitje wou masseren; daarvan werd ze toen heel nat. Ik had echt de indruk dat ze er ook van genoot. Ze heeft me nog meerdere keren gekust nadat ik was klaargekomen (bij het waasen nadien, bij de deur, bij het aankleden ...), geweldig.
Dus zeer tevreden dat ik haar had gekozen en dat ze vrij was. Prettige reis terug naar huis!:LOL::LOL:

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50 + cadeautje
Raar dat ik hier geen bijkomende reviews zie opduiken. Liliana is er ondertussen al even en ze blijft nog ongeveer een maand. Afgelopen week naar Mabuhay en ik had gehoopt dat er nieuwe dames zouden zijn, maar helaas ... Nu, geen probleem omdat er genoeg dames zijn waarmee ik een tweede, derde ... keer wil naar boven gaan.
Ik had de keuze uit een vijftal dames, maar heb vrij snel gekozen voor Liliana omwille van mijn vorig verhaal. Ze herkende me en allebei blij naar boven. Na het wasje waar ze me al een eerste keer vol zoende, legde alles klaar: keukenrol, vochtige doekjes, condoompjes, olie en jawel een vibrator. Ze lachte toen ze die tevoorschijn haalde, wat duidelijk maakte dat ze nog wist wat ik graag had.:):)
In het begin boog ze haar groot achterste naar achter om me uit te nodigen om haar grote borsten te voelen. Ik maakte er ook gebruik van om even door mijn benen te buigen en haar te likken langs achter. Daar had ik ook de mogelijkheid om haar kontgaatje te likken (zeer proper) en haar kontje ook beetje bij beetje te vingeren. Dat was fijn omdat weinig dames dit toelaten. Ze was dan ook zeer proper! En ik had de indruk dat er ook van genoot.
Daarna gingenwe , in tegenstelling tot vorige keer, direct op bed liggen en ze begint me te pijpen. Heerlijk zoals ze het doet want ze vergeet ook mijn ballen niet: beetje zuigen hierop maar net niet te fel zodat het aangenaam blijft. Ondertussen kon ik (als ik mijn hand genoeg uitrekte) net aan haar vrij grote borsten (spijtig genoeg van de dokter maar ze voelen wel zacht aan). Daarmee kan je vrij spelen, ook met haar tepels. Ze haalde ook spontaan de klaargelegde vibrator erbij, deed er een condoompje rond en penetreerde mijn kontje. Hier had ze weinig ingeleid zodat het even pijnlijk was toen ze de vibrator er vrij direct instak. Even gevraagd om het rustig te doen (dat Spaans kan ik wel 'tranquillo'), en dan ging het natuurlijk veel beter (met een beetje olie). Dat onderdeel beheerst ze dan goed, namelijk afwisselend diep en traag). Nadeel hiervan is dat ik dan mijn erectie verlies en ze nadien terug opnieuw moet opbouwen, maar elk voordeel zal zijn nadeel wel hebben ...:cool:
Toen ik vroeg om een beetje te tongen deed ze dat onmiddellijk. In die positie had ik de mogelijkheid om haar te vingeren, maar ze heeft liever dat je haar likt. Dat heb ik dan ook maar gedaan waarbij ze haar benen spreidde zodat ik clitoris gemakkelijk kon likken. Ik merkte dat ze dat toch wel graag had. Dat heb ik een tijdje volgehouden tot ik het tijd vond om een verdiep hoger te gaan en haar borsten nog een beetje te kneden en haar te tongen. Uiteindelijk tijd om een condoompje over mijn piemel te doen voor het echte werk. Ik kwam vrij snel klaar en heb mijn lading mooi achtergelaten in het condommpje en uiteindelijk in de vuilbak. Alles mooi opgekuist en weer blij naar huis.
Probeer ze maar eens en ik ben zeker dat je ook blij naar huis gaat. Maar laat het wel weten.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Onlangs ook deze dame bezocht.
Liliana is een grote vrouw. Voor degene die ze kent, ik vond ze wel wat op Orianna (die zowel in de Mabuhay als bij 3 Angels te Genk gewerkt heeft) gelijken.
Ik was best wel tevreden van de kamergang. Ze doet haar best om je te behagen met o.a. PZC, TZ, ...
Als je van een grote latina met mooie boezem houdt, kan ik je deze aanraden.

PS:Ik vind wel dat de laatste maanden steeds dezelfde dames komen en gaan. Sol is er misschien al een jaar. Een beetje afwisseling zou nu toch wel fijn zijn.

Onlangs ook deze dame bezocht.
Liliana is een grote vrouw. Voor degene die ze kent, ik vond ze wel wat op Orianna (die zowel in de Mabuhay als bij 3 Angels te Genk gewerkt heeft) gelijken.
Ik was best wel tevreden van de kamergang. Ze doet haar best om je te behagen met o.a. PZC, TZ, ...
Als je van een grote latina met mooie boezem houdt, kan ik je deze aanraden.

PS:Ik vind wel dat de laatste maanden steeds dezelfde dames komen en gaan. Sol is er misschien al een jaar. Een beetje afwisseling zou nu toch wel fijn zijn.
Volgens mij is dit ook Orianna van vroeger als ik het me nog goed herinner. Enkele maanden geleden kwam ik terug bij haar en ze kende me nog van in het andere huis, dacht ze. In dat huis in Genk was ik niet geweest, dus het zal ongetwijfeld van bij Mabuhay zijn geweest waar ik een paar keer voor haar had gekozen.

Is volgens mij gewoon van naam veranderd. In de line-up merkte ik het nog niet op, maar toen we naar boven gingen wist ik plots dat ik haar kende onder de andere naam.

Vorige week Mabuhay bezocht voor een kennismaking met Liliana. Leuke enthousiaste vrouw voor een klein half uurtje sec met alles erop en eraan. Maar voor mij niet 100% een klik.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50 + cadeautje
Vandaag langsgeweest om 12.00 uur. Nog geen nieuwe dames aanwezig, maar op voorhand had ik al beslist om Liliana te kiezen (als ze vrij zou zijn) omdat ik goede herinneringen heb met haar.
Toen ik aankwam waren er geen andere klanten zodat ik alle keuze had. Toen in vertrok stonden er wel drie auto's op de parking. Dus Liliana gekozen, ze herkende me nog duidelijk. Omdat ik vorige keer een klein cadeautje meehad, vroeg ze of ik nog van dat lekkers had maar ik had het afgegeven aan de bazin, Sol. Het wordt dus ten zeerste geapprecieerd als je nog iets extra meebrengt.(y)
Eigenlijk kan ik weinig toevoegen aan vorige verhalen. Ze laat veel toe en is voor veel te vinden (...), onder andere tongen (maar toch niet echt voluit), pijpen zonder condoom, likken, vingeren (je kan er wel enkele kwijt bij haar als je het voorzichtig aanpakt:eek:), dildo bij mij (prostaatstimulatie) en heel wat verschillende standjes. Ze kan prima pijpen en vergeet daarbij zeker niet je ballen (anders moet je het even aangeven). Op het einde ben ik op haar vrij grote borsten (niet naturel) klaargekomen, maar daarvoor had ik al hondjes, missionaris ... toegepast.:love:
Is ook heel hygiënisch want smaakte fris. Alleen spijtig dat ze enkel Spaans praat want anders zou het een topbezoekje zijn. Ik heb het volledige half uur volgemaakt, weliswaar zonder massage. Volgende keer terug een happy hour nemen.
Ze blijft nog even, aanrader.

Terug
Bovenaan Onderaan