- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50 + fooi
Een nieuwe aanwint in dit huis. Ik had het gelezen en ik kon me niet bedwingen omdat ik graag geniet van nieuwe dames. Hopelijk zou ze vrij zijn ... Vol goede moed vertrokken naar daar en aangekomen omstreeks 13.00 u. Er stonden wel wat auto's zodat ik dacht dat in tweede zou zijn voor de Colombiaanse Liliana. Bij het binnenkomen vroeg ik direct aan Sol of Liliana vrij was, en tot mijn blijdschap was ze vrij. Ik kende ze niet van een vorig bezoek en was aangenaam verrast. Groot (ik schat 1m75, volle boezem (nadien bleek wel dat de dokter had geholpen), niet mollig maar ook niet slank en een groter achterwerk zoals de meeste Zuid-Amerikaanse dames. Ik schat ze rond de 33 jaar (vrij exact, niet?
).
Z kwam direct naar me toe en gaf me een smakkerd, nog voor we naar boven gingen. Boven aangekomen (enkel Spaans) één minuutje gepaart (moeilijk omdat mijn Spaans zeer beperkt is) en ze kwam me heel los over, alsof ik ze jaren kende. Vooraleer we naar de badkamer gingen, kuste ze me volop, sensueel. Eerst had ik natuurlijk het verplichte drankje genoten om mijn mond te ontsmetten (vind ik maar normaal). Dan naar de badkamer waar ze mijn piemel met veel passie (lee ook dat ze me even pijpte) waste.
Terug op de kamer kleedde ze zich uit en het is een prachtige vrouw. Een beetje spijtig van de opgevulde borsten, hoewel ze zeer natuurlijk aanvoelden. Rechtstaand gingen we dan verder met tongen. Occasioneel kon ik haar schouders en oor kussen, wat ze ook bij mij deed. Sexy omdat w er klaarblijkelijk gevoelig aan waren. Toen vroeg ze of ik haar schouders een beetje wou masseren, waar ik graag op inging. Niet zachtjes maar toch wel met veel druk op haar nek en schouders. Ik voelde mijn erectie harder worden. Zo enkele minuutjes verdergegaan en ze genoot hier zichtbaar van. Tegelijk (we stonden nog steeds recht voor het bed) ging ze met haar hand naar achter om mijn piemel en ballen te masseren. Ze geleide mijn jongeheer tussen haar binnen alsof ze klaar was om te neuken. Zo teasede ze me een tijdje waarna ze op bed ging zitten om staande te pijpen en mijn ballen te masseren. Ik kon het eigenlijk niet meer houden en vroeg om even te wachten. Dan kon ik spelen met haar borsten die toch wel zacht aanvoelden.
Ik wou echt klaarkomen en liet dat weten. Ze ging weer rechtstaan en ik penetreerde haar staand. Na een minuutje kwam ik heerlijk klaar.
Ik ben dus op geen enkel ogenblik op bed gaan liggen, de hele tijd rechtstaand! Nooit meegemaakt.
Ook geen prostaatmassage wat ik zeer graag heb, en toch ben ik zelden zo heerlijk klaargekomen. Het is zeker niet dat ze geen prostaatmassage of zo wou doen, ik heb het ook nooit gevraagd of geïnsinueerd. Het was ook geen probleem om haar te vingeren. Daarbij geleide ze wel mijn hand naar haar clitje om te vragen of ik haar clitje wou masseren; daarvan werd ze toen heel nat. Ik had echt de indruk dat ze er ook van genoot. Ze heeft me nog meerdere keren gekust nadat ik was klaargekomen (bij het waasen nadien, bij de deur, bij het aankleden ...), geweldig.
Dus zeer tevreden dat ik haar had gekozen en dat ze vrij was. Prettige reis terug naar huis!

Z kwam direct naar me toe en gaf me een smakkerd, nog voor we naar boven gingen. Boven aangekomen (enkel Spaans) één minuutje gepaart (moeilijk omdat mijn Spaans zeer beperkt is) en ze kwam me heel los over, alsof ik ze jaren kende. Vooraleer we naar de badkamer gingen, kuste ze me volop, sensueel. Eerst had ik natuurlijk het verplichte drankje genoten om mijn mond te ontsmetten (vind ik maar normaal). Dan naar de badkamer waar ze mijn piemel met veel passie (lee ook dat ze me even pijpte) waste.
Terug op de kamer kleedde ze zich uit en het is een prachtige vrouw. Een beetje spijtig van de opgevulde borsten, hoewel ze zeer natuurlijk aanvoelden. Rechtstaand gingen we dan verder met tongen. Occasioneel kon ik haar schouders en oor kussen, wat ze ook bij mij deed. Sexy omdat w er klaarblijkelijk gevoelig aan waren. Toen vroeg ze of ik haar schouders een beetje wou masseren, waar ik graag op inging. Niet zachtjes maar toch wel met veel druk op haar nek en schouders. Ik voelde mijn erectie harder worden. Zo enkele minuutjes verdergegaan en ze genoot hier zichtbaar van. Tegelijk (we stonden nog steeds recht voor het bed) ging ze met haar hand naar achter om mijn piemel en ballen te masseren. Ze geleide mijn jongeheer tussen haar binnen alsof ze klaar was om te neuken. Zo teasede ze me een tijdje waarna ze op bed ging zitten om staande te pijpen en mijn ballen te masseren. Ik kon het eigenlijk niet meer houden en vroeg om even te wachten. Dan kon ik spelen met haar borsten die toch wel zacht aanvoelden.
Ik wou echt klaarkomen en liet dat weten. Ze ging weer rechtstaan en ik penetreerde haar staand. Na een minuutje kwam ik heerlijk klaar.
Dus zeer tevreden dat ik haar had gekozen en dat ze vrij was. Prettige reis terug naar huis!