Recensie Liliana, Leiden (voorheen Amstelveen, Utrecht) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
836
02/07/21
2.285
99
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9349666-liliana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Al maanden geprobeerd om contact te leggen met Liliana maar ze negeerde me compleet. Nu met een ander nummer gewhatsappt en wat privé info over mij gegeven zodat ze het kon verifiëren. Ze wilde een foto hebben maar ik ga dan liever voor een videocall. Liliana is erg voorzichtig met nieuwe klanten; na wat geklets kon ik gisteravond binnen een uur komen.

Bekende locatie op de grens van Amstelveen. Betaald parkeren tot 19:00.

Liliana ziet er verzorgd uit maar tel minimaal 10 jaar erbij op bij deze milf. Alles begint ook aardig te hangen bij haar; borsten, buik, kont. Maar ze kan er nog mee door.

Ze kwam erg gehaast over omdat ze na mij een volgende klant had dus ik moest snel afrekenen, douchen en aan de slag.

Op bed met elkaar tongzoenen; was ok maar de vonken spatten er niet van af. Vervolgens haar nek gezoend en gelikt wat ze lekker vond want ik voelde haar hele lichaam kippevel krijgen. Langzaam naar haar borsten en beide tepels zitten likken en zuigen wat ze ook lekker vond. Mocht niet te hard eraan zuigen omdat ze gevoelig waren. Langzaam naar beneden en haar beide gaatjes gelikt waarbij ze lekker op en neer meebewoog en nat werd. Na een tijd vond ze het genoeg geweest en wilde ze mij gaan pijpen. Ze pakte een condoom maar ik zei gelijk dat ze die achterwege kon laten. Liliana pijpte ok maar iets te strak met haar lippen om mijn pik en met haar hand erbij. Snel instructies gegeven hoe ik het wilde hebben die ze probeerde op te volgen. Daarna standje cowgirl waar ik uitzicht had op haar hangtieten en hangbuik. Als laatste gevraagd of ze me weer kon pijpen. Wederom met hand erbij. Ik merkte dat ze me snel klaar wilde laten komen dus ik liet het maar gebeuren en trok ze me af tot ik kwam. Na wat tissues zei ze gelijk dat ik me moest douchen. Niet rustig even op bed napraten dus.

Na de douche snel aankleden en welgeteld 20 minuten op bezoek geweest. Ik gaf haar nog het advies om haar afspraken niet zo strak in te plannen en dat het dan wat relaxter overkomt.

Conclusie: Liliana ziet er verzorgd uit maar al aardig op leeftijd met bijhorende lichaam. Jammer dat ze me snel wilde afwerken; als ze wat relaxter over zou komen zou ik nog willen overwegen voor een herhaal bezoek. Eenmalig avontuurtje voor mij.
 
Conclusie: Liliana ziet er verzorgd uit maar al aardig op leeftijd met bijhorende lichaam. Jammer dat ze me snel wilde afwerken; als ze wat relaxter over zou komen zou ik nog willen overwegen voor een herhaal bezoek. Eenmalig avontuurtje voor mij.

Hier precies het zelfde meegemaakt helaas, ze gaat terug in haar kwaliteiten als ik haar vorige recensies op hookers mocht geloven.
 
Had gelet op de laatste voorgaande berichten beter moeten weten maar ik kon de verleiding niet weerstaan. Ook omdat ze dichtbij bivakkeerde besloot ik een poging te wagen. Helaas....Inderdaad niet meer zo strak als op de foto's. Maar meest tegenvallend vond ik haar houding. Ik kon er niet eens de vinger helemaal opleggen want ze was heel vriendelijk. Ik denk gewoon te timide en te passief. Ze heeft niet echt de drive om er wat van te maken. Misschien ook omdat ze aan het einde van haar tour zit. Haar niet al te frisse adem vond ik ook een domper. Bij oraal wel heel snel het condoom erom en bij beffen laat ze zich lekker gaan. Maar daarna ook geen echte poging om mij nog aan mijn gerief te helpen, ook omdat ze de tijd wel heel strak in de gaten hield. Jammer. Ook geen trek om recencieformulier in te vullen, vond alles maximaal een zes min. Wat een contrast met recente en ontmoetingen met bijvoorbeeld Naya en Anastasia waar echt vuurwerk was. Dat ik wel weer snel thuis was een schrale troost.
 
Helaas de vorige reacties niet gelezen want dat zou me een teleurstelling bespaard hebben.
Ik schat er minimaal 45 jaar. Het is wel de dame van de foto's maar zijn dan wel hele oude foto's en behoorlijk bewerkt. Jammer, want meestal hoop je juist dat de dame er in werkelijkheid beter uitziet maar dat is bij Liliana zeker niet het geval. Haar lichaam is alles behalve strak en alles hangt een beetje. Denk dat het voor haar tijd is om met pensioen te gaan. Daarnaast klopt het wat latenightbird zegt dat ze behoorlijk uit haar mond stinkt. Erg vreemde lucht die je al ruikt zodra ze haar mond open doet. Voor de rest qua persoon aardig maar daar is alles mee gezegd. Qua sex was het echt een domper en totaal niet opwindend.
 
Ik ben vorig jaar bij Lilianna geweest in Amstelveen.
Ik heb gezellige, leuke afspraak gehad.
Zijn ontving mij in kledingadvies waar ik om vroeg. Na betaling liet zij deze jurk van haar lichaam glijden. En begin mij staand te zoenen in mijn nek.
Het pijpen voelde heerlijk. Tijdens intiem dat zij op mij zat had ik een mooi beeld van haar lichaam, ook andere standjes passeerde de revue.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/9349666-liliana
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom net bij Liliana vandaan en heb echt een heerlijke tijd met haar gehad. Ze ontvangt in een net appartement (redelijk koel gelukkig) en ze zag er echt heel lekker uit. Sexy lingerie en hoge hakken zoals gevraagd. De advertentie zoals die nu is is volgens mij gewoon eerlijk (voor zover je dat kan verwachten), alhoewel 1 foto duidelijk wat ouder is. Ze is echt mijn type, lang en slank. D'r buik en tieten zoals je verwacht van een vrouw van 40 (met kind), maar ik vind haar erg sexy.

Ze is was gereserveerd, maar komt wel los tijdens de date. We hebben eerst heerlijk staand staan tongzoenen terwijl we elkaar langzaam aan het uitkleden waren. Pijpen was lekker maar had was steviger gemogen. Ze nam er wel de tijd voor. Toen mocht ik haar beffen en daar genoot ze merkbaar van tot ze schokkend klaar kwam. Daarna weer lekker zoenen terwijl ze me aftrok. Toen ging de condoom er op en is ze er op geklommen. Ik hield het niet lang en ben al tongend in haar klaar gekomen. Achteraf kon ik douchen en hebben we even gekletst.

Herhalingsgevaar vrij groot, ondanks de iets hoger dan gemiddelde prijs. 9/10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht dacht zal eens proberen hoe roestiger het dak hoe natter de kelder
De kelder werd goed nat van het beffen en vingeren kutje was lekker strak
Tongzoenen en pijpen net voldoende
Foto's komen goed overeen leeftijd + 10
Helaas geen herhalingsgevaar zeker niet voor deze prijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt deze dame bedoelt?


Koenxxx
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan