Recensie Liliane & Nicol,privat bei Sara Wurselen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bertjebertje

Vaste klant
135
12/02/22
145
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.beisara.de/team/sedcard-liliana-22661.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs was ik in Würselen en ik dacht waarom zal ik niet eens gaan kijken bij Sara.
Ik was er een paar keer eerder geweest en het was wel goed bevallen.

Ik werd begroet door Nicol, ik mocht op de bank gaan zitten om op de andere aanwezige dame
Alleen Liliana kwam tevoorschijn, in eerste instantie koos ik voor Nicol maar Nicol vroeg meteen of ik geen interesse had in een trio.. ik vroeg hoeveel een uur kost (180€) en ik dacht dit kan ik niet laten schieten.

Eenmaal op de kamer merkte ik al gauw dat Liliana de leiding neemt.. zal ook wel de leeftijd zijn Liliana is 50+ en Nicol eind 20 gok ik, Liliana ging al op bed liggen en Nicol kwam erbij en ze begonnen te tongzoenen terwijl Liliana met mijn pik begon te spelen, daarna zakte Nicol richting het kutje van Liliana en begon haar te beffen.
Even later ging ik Nicol beffen terwijl Liliana boven het gezicht van Nicol ging staan met haar kutje.

Daarna hebben ze mij beide gepijpt, tussendoor afwisselen met een van de dames die op mijn gezicht ging zitten terwijl de ander mij pijpte.
Uiteindelijk ging Nicol op mijn pik zitten en ging ze mij klaar rijden.

Prima uurtje sex met 2 dames voor die prijs.
In de toekomst misschien Liliana eens alleen nemen.. ik heb het idee dat ze er echt van geniet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan