Recensie Liliane, privat bei Sara Wurselen (Voorheen Privé 68, Simpelveld) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
622
06/10/21
535
8
Gesproken taal
Duits
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/1790625-liliane#overview
Totale kosten (in euro)
50
Alvorens ik met de recensie begin een mededeling over Privé 68 deze club staat al wat jaren bekend om de goede prijs/kwaliteit verhouding.
Echter sinds kort is er ook hier een QR code nodig om de zaak te mogen betreden de eigenaren zijn hier heel stellig in ( ze zijn Duits die staan iets anders in het leven regels etc. ).
Ook al is het in dit soort club nog niet verplicht met een QR code te werken ze eisen hem toch, dit staat niet duidelijk aangegeven op hun website, advertenties en maken ze bij telefonisch contact ook niet kenbaar als je er niet specifiek naar vraagt.
Dus voor heren zonder QR code of die de telefoon niet mee willen nemen kunnen zich een rit naar Simpelveld besparen, los van het feit wat je ervan vind mag de club dit wel beter kenbaar maken aangezien ze een van de enige zaken in de regio zijn die dit eisen (buiten SS maar dat is een saunaclub heel ander verhaal) maar goed snel verder over de dame in kwestie:

Liliane is een van origine Roemeense rijpere dame leeftijd 45-50 jaar maar ziet er nog behoorlijk goed uit blond, lekker bruin van de zonnebank echte MILF type.
Ze woont echter al heel veel jaren in Duitsland en spreekt dus ook vloeiend Duits van het Roemeense is zowel in de taal als de service niks meer over.
En daarmee bedoel ik dus dat haar service boven gemiddeld goed is, ze is dan ook een druk bezette dame dus reserveren is verstandig als je met haar wil kameren.
Haar figuur is niet echt dik te noemen maar er is voldoende houvast om het maar zo te zeggen een flinke lekkere ketskont en de borsten vullen ook snel de handjes al zijn ze volgens haar maar een B cup.
Een kaal poesje waarbij veel mogelijk pussysliding, pijpen tot het einde zonder en het pijpen is sowieso een van haar specialiteiten ook DT.
Ze kan je goed gek maken en ook snel laten komen met haar skills een klok kijkster is ze echter niet eerder een service kanon.
Voor deze prijzen weet ik momenteel geen dame in Zuid-Limburg die in de buurt komt van haar service.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/1790625-liliane
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pasgeleden eindelijk eens bij deze dame geweest.
De ontvangst vond ik wat ongemakkelijk. Ik vond het typisch zo'n tent waar je niet dood gevonden wilt worden. Een beetje treurigheid en vergane glorie.

Ik voelde me dan ook niet echt op m'n gemak maar daar wist Liliane korte metten mee te maken.
Het is een lieve dame die niet echt van het hele stevige werk houdt. Ze werkt gewillig mee en is niet de beroerdste. Wel vond ik haar wat terughouden met zoenen en tongzoenen. Jammer. Aan m'n hypiene kon het niet gelegen hebben want ik poets altijd netjes m'n tanden van tevoren en ik had kauwgumpje gehad van tevoren.

Of ik er nog een keer terug ga? Ik weet het niet. Het voelde aan als 'leuk voor een keer'.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goed te doen in alle opzichten. Geen 10 maar ook geen 5. Ze is aardig, vrolijk, enthousiast en is ervaren. Uiterlijk is altijd persoonlijk dus.
 
Zonet opgebeld. A.s woensdag of einde van de week is ze weer aanwezig. Volgens de gastvrouw en bazin Sara. Die ik ook alleens diverse malen genomen heb. Ze is er niet vies van. Sara kan goed deepthorat pzc tot het einde.
 
Liliane is een topper, maar maakt wel soms onnodig veel geluidjes. Verder is het een ervaren pro die mijn grenzen onverwacht iets verlegd heeft lange tijd terug. Werkte eerst bij Yvonne.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan