Lilies Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Foto's komen me erg bekend voor.
Volgens mij is 1 van de 2 van een dame die in Almere/Hilversum zit meen ik me te herinneren (en was een negatief lijntje).

Maar inderdaad wel een bekende oplichtingstruc, staat ook niks van in haar advertentie.
 
Foto van de dame op whatsapp komt niet overeen met de dame die in de advertentie staat.
Is heel erg gehaaid op snel geld binnen harken, een uurtje zou €450 kosten, maar je moet wel €100 aanbetalen via paysafe card of bitcoin.

''Ze'' verwees me door naar haar advertentie waar het zou staan, ik denk dat ik er overheen kijk maar zie het nergens staan....
Toen ik zei dat het er niet stond en dat dit aan oplichting gelinkt kon worden werd ik bedreigd.
Ik dacht ik bel de dame in kwestie even maar wordt niet opgenomen waarna ze me wel even komen opzoeken.

Prima zei ik, laat maar weten wanneer dan kan ik de koffie klaarzetten.
Helaas is de koffie nu ijskoud
 
Foto van de dame op whatsapp komt niet overeen met de dame die in de advertentie staat.
Is heel erg gehaaid op snel geld binnen harken, een uurtje zou €450 kosten, maar je moet wel €100 aanbetalen via paysafe card of bitcoin.

''Ze'' verwees me door naar haar advertentie waar het zou staan, ik denk dat ik er overheen kijk maar zie het nergens staan....
Toen ik zei dat het er niet stond en dat dit aan oplichting gelinkt kon worden werd ik bedreigd.
Ik dacht ik bel de dame in kwestie even maar wordt niet opgenomen waarna ze me wel even komen opzoeken.

Prima zei ik, laat maar weten wanneer dan kan ik de koffie klaarzetten.
Helaas is de koffie nu ijskoud
Mocht ze toch nog komen, ben ik er ook.😉
 
Daar ga je al... Paysafe of bitcoin. Dat eerste wordt gebruikt om online cadeaubonnen op te kopen - dat andere wordt waarschijnlijk in een mixer geduwd op waarop je het nauwelijks nog terug kunt herleiden of vinden.

Maar als je denkt dat men alleen in NL bezig is; your wrong. Ook in BE, DE, SP etc. Zijn lui die er een broodwinning van maken van klanten die zich van geen kwaad bewust zijn. Men moet gewoon eens actief IP's of ASN's gaan blokkeren.

Los je het probleem ook mee op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan