Recensie Lilith, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Magicstick

Newbie
11
20/03/22
13
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5472421-lilith
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nou ik kon het niet meer weerstaan dus ik ben gegaan zonder recensie van girlsreview.

Ik moet wel beginnen met dat de foto's natuurlijk mooier zijn gemaakt dan dat ze er in het echt uit ziet.

Desalniettemin heeft ze wel echt vormen en heeft zij zeker dubbel D borsten. Ze is niet slank, maar ook niet mollig. Ik zou haar lichaamsbouw eerder omschrijven als volslank. Haar borsten en komt zijn wel echt geweldig.

Alleen haar gezicht is wel echt mooier gemaakt. Daar hoefde ik niet de hele tijd naar te kijken gelukkig.

Schoon huis gelukkig, is met een vriendin daar aanwezig.

Zij zoent echt vol overgave en heeft een gevoelig lichaam. Ze was kletsnat al tijdens het zoenen. Pijpen viel mee. Ik heb wel daarin betere ervaring gehad. Je kan haar niet voluit vingeren misschien omdat ze dat niet wilde, maar ik denk omdat ze best een gevoelige lichaam heeft.

De seks zelf was goed. Niet slecht, maar ook geen wauw. Haar borsten en kont maakte het vooral een hete avontuur.

Dit is een bekende booker en ik moet zeggen vergeleken met Emma en Jessica was ze wel minder. Wel spontaan en enthousiast. Vandaar dat ik het een drie geef.

Ik ga niet meer terug naar haar.
 
Nou ik kon het niet meer weerstaan dus ik ben gegaan zonder recensie van girlsreview.

Ik moet wel beginnen met dat de foto's natuurlijk mooier zijn gemaakt dan dat ze er in het echt uit ziet.

Desalniettemin heeft ze wel echt vormen en heeft zij zeker dubbel D borsten. Ze is niet slank, maar ook niet mollig. Ik zou haar lichaamsbouw eerder omschrijven als volslank. Haar borsten en komt zijn wel echt geweldig.

Alleen haar gezicht is wel echt mooier gemaakt. Daar hoefde ik niet de hele tijd naar te kijken gelukkig.

Schoon huis gelukkig, is met een vriendin daar aanwezig.

Zij zoent echt vol overgave en heeft een gevoelig lichaam. Ze was kletsnat al tijdens het zoenen. Pijpen viel mee. Ik heb wel daarin betere ervaring gehad. Je kan haar niet voluit vingeren misschien omdat ze dat niet wilde, maar ik denk omdat ze best een gevoelige lichaam heeft.

De seks zelf was goed. Niet slecht, maar ook geen wauw. Haar borsten en kont maakte het vooral een hete avontuur.

Dit is een bekende booker en ik moet zeggen vergeleken met Emma en Jessica was ze wel minder. Wel spontaan en enthousiast. Vandaar dat ik het een drie geef.

Ik ga niet meer terug naar haar.
Welke Emma en Jessica bedoel je?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan