Recensie Lilith, Mol 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Passant

Wandelaar
36
13/03/23
29
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lilith-xxxx.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was wat door Redlights aan het bladeren, had eigenlijk zin in een blondje. Maar opeens viel mijn oog op deze roodharige.
Ik kreeg vlot antwoord van haar via Whatsapp, en na de vraag of ze even een selfie kon maken om zeker te zijn dat het geen fake account was, zat ik een minuut later al in de auto.
Ze ontvangt alleen in huis vlakbij een kruispunt. Parkeerplaats genoeg naast de baan. Na een berichtje om te zeggen dat ik aangekomen was, vroeg ze om naast het huis te gaan naar de achterdeur. En daar stond ze. Een grote madam wel.
Pas toen ik haar binnen in het licht zag viel haar gezicht mij goed op. De foto's op Redlights doen haar niet volle eer aan (waarschijnlijk door schmink). Echt een veel knappere verschijning in het echt. Lijkt zelfs een Aziatisch trekje in.

Meteen naar boven, afgerekend en de kleren uit. Toen stuurde ze me richting de badkamer waar ik mijn handen, lul en met mondspoeling mijn mond moest wassen. Toen ik terug in de slaapkamer kwam werd die mondspoeling mij duidelijk, want had dat nog niet eerder meegemaakt dat een dvp dat vroeg. Ze pakte mij stevig vast en begon innig te tongzoenen. Een aangename verrassing, want had zelf niks gevraagd daarover.
Ze duwde mij subtiel op bed en kuste verder, terwijl wat over mijn lul en balzak aan het wrijven. Jaja, er kwam daar beneden rap leven in.

Pijpen ging met condoom. Dat voelde wat gemiddeld aan. Tot ze mij in mijn ogen begon te kijken en ging deep throaten. Amai. Zonder handen en echt lekker diep.
Uiteindelijk kwam ze bovenop mij en begon mij lekker te berijden. Stevige borstjes waar ik volop mee speelde.

Na wat verschillende standjes was ik na 20 min al buiten adem. Ondanks dat ik nog niet klaar gekomen was, begon mijn jongeheer het te laten afweten. De keren dat ik dat voor heb, betekende dat meestal het einde van de fun. Maar deze jongedame liet zich niet kennen. Ze gaf mij een goeie rukbeurt (wel wat te veel glijmiddel naar mijn zin). Half stijf duwde ze hem terug binnen. Hij werd stilaan weer wakker. Ik zei niks, maar aan mijn geluiden wist ze perfect te timen. Ze duwde mij zijlings van haar af op mijn rug, trok het condoom af en net toen ze hem vast nam, spoot ik los over haar tieten. Ik rilde van opwinding.

Buiten het teveel glijmiddel bij het rukken, heerlijke ervaring. Kans zit er dik in dat ze mij binnenkort terug ziet.
Van 1 ding had ik een beetje spijt. Had beter bijbetaald voor CIM, dat had de kers op de taart geweest om in haar mondje te spuiten. Maar had absoluut niet te klagen en ben voldaan naar huis vertrokken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lilith-xxxx.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lilith zit in een huis in Mol en is een mooie verschijning, enkele tattoo's maar vooral slank met rood haar, ik ben 178cm maar ze was groter dan mij.
Tongzoenen pijpen metC beffen en neuken waren zeker voldoende je mocht een wasje doen op voorhand en nadien.
ze vertrok de dag nadien naar huis zij ze maar kwam nog terug.
ben op datzelfde adres eens bij een Russische geweest dat trok op niets maar deze heeft wel wat herhalingsgevaar ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan