Recensie Lilith, Amsterdam (voorheen Den Haag, Vlaardingen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Baszie

Wandelaar
Forumpionier
33
08/07/21
36
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vlaardingen/9497625-lilith
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben woensdag bij deze dame geweest. Het was haar eerste dag in NL. Het is de dame van de foto's, haar Instagram account in haar profiel is dis echt. Zo kun je wel een goed beeld van haar krijgen. Het is een heerlijk strak, klein Braziliaans poppetje. Voor de liefhebbers van petite is dit wel echt een leuke meid.

Ontvangst was in een somber appartement. Ze heeft twee kleine hondjes rondlopen, maar ik heb daar persoonlijk geen last van gehad. De dame was zakelijk en kan niet goed Engels spreken. Pijpen was mc en van korte duur. Ze kwam vrij snel boven op me zitten en ze was erg strak. Ze hield de hele tijd een hand tussen ons in. Ik vond het niet storend, want ik was aan het genieten van het uitzicht. Maar ik kan me voorstellen dat anderen het wel vervelend vinden. Omdat ze zo heerlijk strak was duurde het niet lang voordat ik kwam.

Herhalingsgevaar: weet ik niet zeker. Ze was qua figuur wel helemaal mijn smaak. Maar het rommelige appartement en de zakelijke houding zijn wel minpunten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan