Recensie Lilly, Amersfoort, Amersfoort Privé 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

trioathlete

Newbie
17
17/05/22
13
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/norah/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gister voor de verandering eens Amersfoort Prive bezocht. Meestal (2 of 3x per jaar) ga ik naar HOD, maar daar aanwezig dames trokken mij iets minder, dus maar eens kijken bij AP.
Over AP: Ligt midden in een woonwijk (iedereen weet wat je gaat doen :));, parkeren is gratis, druk, maar wel te doen.
Ontvangst door een hele vriendelijke gastvrouw, die je meeneemt naar een voorstelruimte.
Verder wat mij betreft een prima privehuis. (owja: op weg naar boven, als je naar de billen van de dame kijken, stoot je hier je kop niet. Ook wel eens fijn.:ROFLMAO: Weet zeker dat meer mannen dit herkennen)
Voorstellen gaat heel gehaast (deur open, handje, en deur dicht. namen amper hoorbaar, veel kijken weg, dus geen oogcontact, of kort gesprek)
Ben daar 1x eerder al op afgeknapt, en doorgereden naar HOD, en ben toen met Seline op de kamer beland.

Lilly spreekt wat woorden duits/engels/nederlands. Maar veel verder dan good, bad, careful en banana komt ze niet.
Ik hou zelf juist wel van lang kletsen, maar ja, daar kon ik tijdens het voorstellen niet achter komen.
Leeftijd denk ik achterin de 40, Foto's zijn zoals altijd mooier gemaakt, maar ze heeft nog steeds een mooi lichaam.
Kleine (AA) borsten, heel zacht met goede tepels, en een zachte huid.

Omdat een gesprek er dus niet inzat, gelijk kleren uitgegooid en opfrissen; stond zij al met een CD in de hand te wachten🙁.
Pijpen was niet wat (ligt ook aan mij, standaard gaat het me altijd veel te hard en te ruw, maar na paar keer vragen werd dat niet anders.)
Haar op het bed gelegd, en vervolgens langdurig veel standjes afgewerkt, met zo'n mooi klein lijf kun je heerlijk over het bed heen stuiteren, en daar gaat ze enthousiast in mee.


Kortom, niet kunnen praten is voor mij geen klik, en geen herhaling. Wel lekker lijf, en knallende seks.
Beffen was 30 extra, pzc 50, maar niet voor gekozen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan