Recensie Lilly, Angel Massage, Winschoten 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alfa

Newbie
5
12/10/21
1
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na alle prima ervaringen bij de Thaise erotische massagesalon in Groningen leek het me wel wat om de salon in Winschoten eens uit te proberen. Eenmaal aangekomen was er slechts 1 dame beschikbaar, genaamd Lilly. Ondanks dat de keuze erg beperkt was vond ik dit geen probleem, Lilly kwam ontzettend vriendelijk over, met een warme lieve glimlach.

Gekozen voor een VIP massage incl bubbelbad, dat doe ik in Groningen ook altijd met mijn vaste dame. Lilly is een leuke verschijning om te zien; niet de slankste, maar haar mollig noemen gaat me echt te ver. Bovendien heeft ze lekkere borsten en een heerlijke kont. In bad werd ik uiteraard grondig gewassen en begon ze al lekker geil over me heen te glijden. Uiteraard meteen even van haar borsten geproefd en haar kontje gekneed, maar ik mocht niet aan haar pussy komen zei ze.

Toen we eenmaal op bed lagen werd er grondig en zeer goed gemasseerd, dit heb ik weleens minder meegemaakt. Vrij snel omdraaien en ze begon met mijn jongeheer te spelen. Op een heerlijke speelse manier vroeg ze of ik (tegen betaling) gepijpt wou worden. Daar zeg ik nooit nee tegen, dus meteen extra betaald. Pijpen gebeurde met condoom, maar ze kwam wel lekker in 69 boven me zitten. Kennelijk mocht ik nu wel aan haar pussy komen, dus heb mijn gezicht in haar pussy en kontje begraven en haar nog kort even gelikt totdat ze weer weg draaide. Intiem zat er niet in, maar ik ben heerlijk klaargekomen. Na afloop nog even gezellig met haar gepraat en voldaan naar huis. Ben benieuwd naar de andere dames, mij zien ze binnenkort wel terug in Winschoten.

Herhalinhsgevaar: zeker wel!
 
Ben binnenkort in de buurt, zal ook eens een bezoek plannen
En dat heb ik dus gedaan. Erg lieve meid die goed kan masseren
Heb ze wel wat af moeten remmen om de kleine Kobus niet al te snel tot explosie 💥 te laten komen
Kom liever klaar als ik op m'n rug lig
Tot zover mijn Noordelijke bezoek, morgen weer terug naar de hectiek van Rotterdam
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan