Recensie Lilly, Lynn Somers, Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tom45

Newbie
8
27/08/21
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Mollig
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Www.lynn-somers.be
Totale kosten (in euro)
150
Dit is de eerste keer dat de foto's van Lynn niet overeenkomen met de werkelijkheid.
Vandaag belde ik voor een afspraak met Lilly, van de foto's was ze een mooi meisje tussen de 25/30 jaar, mooi lichaam....maar de realiteit is anders.
Ik kwam aan bij Lynn's, ik betaalde en wachtte in de kamer, toen Lilly binnen kwam wilde ik ontsnappen.....de foto's zijn denk ik van ongeveer 20 jaar geleden...de dame is nu boven de 55...dik. ..niet erg aardig.
Slechte service...?
ik betaalde voor een uur ... ik vertrok na 20 minuten ....zeker niet meer terug !
 
Als je op basis van de foto's een meid van 25/30 jaar verwacht had je misschien iets beter naar de foto's moeten kijken. Je kunt duidelijk zien dat ze al een buikje heeft en dus ook niet meer de jongste en slankste zal zijn. Op basis van de foto's schat ik haar 35/40 jaar. Maar ja als het uiterlijk tegen valt en de service is ook nog eens slecht kan ik je teleurstelling wel begrijpen. Heb ik bij Lynn nog nooit mee gemaakt maar het kan een keer gebeuren.
 
Ik was niet alleen teleurgesteld door het fysieke uiterlijk, maar ook door het gebrek aan hygiëne (ze wilde niet douchen)
Ik hou niet van een vrouw die altijd op haar horloge kijkt en geen gepassioneerde pijpen geeft, gewoon snel snel ...
 
Ik was niet alleen teleurgesteld door het fysieke uiterlijk, maar ook door het gebrek aan hygiëne (ze wilde niet douchen)
Ik hou niet van een vrouw die altijd op haar horloge kijkt en geen gepassioneerde pijpen geeft, gewoon snel snel ...
Volgens mij is samen douchen bij Lynn standaard...... Ben benieuwd hoe lang ze dan daar blijft werken.

En voor Soixante Nuef, kijk op https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lynn-somers.html en hier staan de foto's en kun je zien wie er op welke locatie aanwezig is
 
Dit is de eerste keer dat de foto's van Lynn niet overeenkomen met de werkelijkheid.
Vandaag belde ik voor een afspraak met Lilly, van de foto's was ze een mooi meisje tussen de 25/30 jaar, mooi lichaam....maar de realiteit is anders.
Ik kwam aan bij Lynn's, ik betaalde en wachtte in de kamer, toen Lilly binnen kwam wilde ik ontsnappen.....de foto's zijn denk ik van ongeveer 20 jaar geleden...de dame is nu boven de 55...dik. ..niet erg aardig.
Slechte service...?
ik betaalde voor een uur ... ik vertrok na 20 minuten ....zeker niet meer terug !
De foto's van Debby zijn ook 100 % gefotoshopt.
 
Dit is de eerste keer dat de foto's van Lynn niet overeenkomen met de werkelijkheid.
Vandaag belde ik voor een afspraak met Lilly, van de foto's was ze een mooi meisje tussen de 25/30 jaar, mooi lichaam....maar de realiteit is anders.
Ik kwam aan bij Lynn's, ik betaalde en wachtte in de kamer, toen Lilly binnen kwam wilde ik ontsnappen.....de foto's zijn denk ik van ongeveer 20 jaar geleden...de dame is nu boven de 55...dik. ..niet erg aardig.
Slechte service...?
ik betaalde voor een uur ... ik vertrok na 20 minuten ....zeker niet meer terug !

Nooit betalen aan iemand anders dan de meisje zelf.

Als u ziet dat ze uw verlangen meisje niet is, dan kunt u altijd vertrekken zonder te betalen, en dus zonder geld verlies, en slechts tijd verlies.

Hopelijk hebt u uw les geleerd.

:devilish:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan