Recensie Lilly (Madagaskar) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
607
04/07/21
988
44
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lilly was gisteren weer eens in Sixsens. Een zeer goedlachse 30 jarige dame van kleur. Ze is af en toe een paar weekjes in Sixsens en verdwijnt dan weer langere tijd naar Zwitserland. Ik heb al een paar keer enthousiaste verhalen over haar gehoord en ook gisteren had ze een man omver geblazen met haar diensten. Ze lijkt erg op Deborah, zeker nu Deborah ook siliconen borsten heeft. Ze hebben ook dezelfde haarstijl. De billen van Lilly zijn wat mooier rond vind ik. Lilly vind ik de mooiste dame van kleur in Sixsens. Gisteren liep Lilly topless rond met mooie dunne zilveren kettingen tussen haar borsten. Op de kamer ging het gas er direct vol op met tongzoenen. Ook bij het pijpen en neuken was er veel energie van haar kant. Het werd een prima half uurtje met deze goedlachse dame uit Madagaskar. Ik begrijp nu waarom mannen zo onder de indruk zijn van haar. Voor mij was ze iets teveel een wervelwind.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan