Recensie Lilly openplein P3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeroentjevis

Vaste klant
119
04/01/23
39
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Langsgeweest bij een dame die zich als lilly voorstelde.

Werkte voorheen op de dam vertelde ze.
De enige extra die ze aangaf was beffen maar daar heb ik geen trek in.

Pijpte goed met condoom en deed dit voor een behoorlijk lange tijd.


Was heel erg speels en uitdagend en daar hou ik ook wel van.
Wat mij betreft een van de beste ook qua looks.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij een rondje over de Dam viel mijn oog op deze dame. Ze keek erg uitdagend en zag er waanzinnig lekker uit vanaf een klein afstandje. Benaderd en kort gesprekje. Het kwam een beetje nep over allemaal, maarja die dames zijn daar niet om verliefd op jou te zijn 😂, anyway zag er goed uit en ik ging naar binnen. Lingerie ging uit en daar kwamen toch een paar lekkere tieten tevoorschijn, goede bilpartij. Ze ging uitdagend met zichzelf liggen spelen en ik had al een enorme boner voordat ik uitgekleed was. So far so good.
Ze begon met pijpen (met condoom), dat voelde op zich wel goed, niet bijzonder. Maar was van zeer korte duur. Ze kwam bovenop me zitten en begon te rijden. Voelde wel goed, vervolgens duwde ik m'n knieën wat omhoog en begon haar te neuken. Dat kon ze niet handelen. Ze keek wat verwilderd en wilde positie wijzigen. Ze wilde missio verdergaan. Prima, maar ze duwde me steeds een beetje van zich af. Ik stelde doggy voor, ze was wat terughoudend maar ging op haar knietjes zitten. Begon haar te neuken en kwam bijna klaar, toen ik wat harder begon te stoten duwde ze me weer van haar af en zei dat ze pijn had. Nu ben ik niet zo groot geschapen, dus verwonderde me een beetje. Blijkt dat ze een operatie had gehad en daardoor veel pijn in haar zij, dus elk stootje en vastpakken deed haar pijn. Ze stelde voor om me dan maar af te trekken, maar dat was me een slap zooitje dat m'n kleine vriend er ook klaar mee was. Ze ging nog wat met zichzelf spelen, maar wel met heel weinig energie. Ik was er wel klaar mee. Niet gekomen, mezelf gewassen, aangekleed en weggegaan. Misschien lag het aan mij, was ik te grof ofzo, maar ik sla deze voortaan over. Wel jammer, met gemak een van de lekkerste lichamen op de Dam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan