Recensie Lily, Almere (Muiderberg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
19/10/22
4
1
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1455261-lily
Totale kosten (in euro)
170
Lang getwijfeld of ik wel naar deze dame wilde gaan. Maar de foto's hebben mij over de streep getrokken.
Wat mij opvalt is dat er van deze dame geen reviews te vinden zijn. Maar gezien mijn ervaring wil ik toch hier wat neerzetten.

De ontvangst is hartelijk, de dame een mooie milf en de locatie goed en discreet te bereiken. Echt luxe is het niet maar schoon, fris en verzorgt.
Maar daar houdt het positieve voor mij op. Soms heb je geen klik met een persoon maar bij haar was het echt extreem.

Vanaf het eerste moment dat we begonnen met de intimiteiten bleef ze maar roepen wat ik niet goed deed, wat ze niet fijn vond, dat het te hard ging. Het voelde heel onrustig.
Ik ben een grote vent en ervaren op het gebied van wandelen. Ik behandel een dame met respect en niet ruw/hard. Maar wat ik ook deed en hoezeer ik ook haar "aanwijzingen" volgde, ik kon het maar niet goed doen.
En dan is de sfeer snel gezet. Dat vond ik echt heel jammer want deze dame is een plaatje om te zien.

Ik had geen goede date met deze dame. Dus geen herhalingsgevaar. Ik heb geen sterren gegeven omdat de date overall teleurstellend was.
Hoop echt dat andere wandelaars een betere ervaring hebben gehad.
 
Ze steekt een heel mooi verkopend verhaal af in haar advertentie. Het verslag van Almeerse Wandelaar is daar echter niet bepaald herkenbaar in. Dan de standaard beperkte mogelijkheden Aftrekken, Intiem, Pijpen, Soft SM, Tussen borsten (russisch), waar ik zelf direct op zou afhaken. 170 euro is toch bij iemand anders beter te besteden.
 
Lily heeft een 'nieuwe' advertentie aangemaakt, nou ja nieuw! Oude foto's, oude tekst, oude menulijst, nieuw telefoonnummer en een nieuwe prijs (want inflatie .......).

https://www.kinky.nl/advertenties/1455261-lily#overview

Heb haar jaren geleden bezocht, toen was ze volgens de advertentie 41, ook toen al zwaar over de houdbaarheidsdatum (+10) en ook toen geen klik.

Wees gewaarschuwd!!!

//Edit mod: dank, link in #1 aangepast!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie wel wat nieuwe foto's, dame was (is?) best OK, maar de prijs is nu over the top.
Bezocht haar een keer of 2, maar dat was in 'Hookers tijd'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan