Recensie Lily, Heusden-Zolder 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
49
06/08/22
23
13
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/op-afspraak-in-zolder-luxe-massage-door-vlaamse-lily.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden eindelijk deze dame eens bezocht. Afspraak maken ging vlot via sms. Ze ontvangt in haar eigen massageruimte met discrete parking achter een gesloten poort. Lily is een mooie, slanke meid die je onmiddellijk op je gemak stelt. Ik koos voor de Oui mais Non formule waarbij ze in standje 69 boven je komt hangen. Kijken mag, aanraken niet. Dus dat wou ik wel eens meemaken.
Samen de douche onder waar we elkaar al uitgebreid inzeepten en ik haar borstjes mocht masseren. Na het afdrogen de massagetafel op en daar kon de pret beginnen. Lily neemt de tijd om alle ledematen onder handen te nemen. Waarbij ze af en toe 'per ongeluk' al eens een verdwaalde vinger tegen je balzak laat wrijven. Dit had wat mij betreft veel meer gemogen, ik hou wel enorm van geteasd te worden.
Na de achterkant is het tijd om te draaien. En ik heb me de Oui mais non Formule geen seconde beklaagd. Ze hangt met haar poesje echt maar enkele centimeters van je gezicht. Een prachtig schouwspel en tegelijkertijd een heerlijke penismassage ontvangen; Daarna nog wat klassieke body2body gekregen waarbij ze het spel van verleiden en je gek maken heel goed weet te spelen; Net niet kussen, maar ze maakt je wel helemaal wild; Afgesloten met een lekkere geile handjob met een intens orgasme als gevolg. Deze meid weet echt waar ze mee bezig is. Zalig uurtje gehad, mij ziet ze zeker nog wel eens terug.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/op-afspraak-in-zolder-luxe-massage-door-vlaamse-lily.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben bij deze dame op bezoek geweest voor een oui-mais-non, icm lichte SM.

Het is een mooie (subjectief), goedverzorgde (objectief) dame die prima de afspraken nakomt.

Het SM-massage deel was prima, lichtjes, maar ik kwam dan ook niet voor een die-hard smsessie. De b2b massage was prima/ontspannend, het oui-mais-non + lingam was zeer inspannend 😜

Kon voor en na prima douchen, en na de massage ook lekker door de dame in kwestie beetje ingesopt!

Had nergens t idee dat ik werd opgejaagd. Zou zeker weer overwegen om er nog een keer naar toe te gaan
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lily-377/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na men bezoek aan Ella liet zij de naam Lily vallen, dus haar een berichtje gestuurd of ze ook afspreekt in Geel waar Ella afspreekt.
Ze kon dezelfde dag nog afspreken, maar ik moest zelf weg, dus heeft ze voorgesteld voor een half uur, wat ze normaal nooit doet. Was in een geile bui dus heb dat maar genomen.
Dezelfde plek als waar Ella ontvangt, mooie locatie en redelijk discreet. Na men bezoek met Ella had ik gehoopt op hetzelfde niveau als haar en kan enkel maar zeggen dat het is uitgekomen.
Knappe dame, stelt je direct op je gemak en de massage beheert ze zeer goed! Ze weet zeer goed te teasen en het gebruik van die warme olie maakt alles nog leuker. Jammer dat het maar voor een half uurtje was, volgende keer zeker langer.
Ik heb met haar afgesproken in Geel, maar blijkbaar ontvangt ze ook in Heusden-Zolder, die locatie kan ik niks over zeggen. Wie weet mss binnekort wel..
 
@benm86 ik kan jouw ervaring enkel maar bijtreden, een tijd geleden heb ik het geluk gehad om een 4-handenmassage te mogen ondergaan met Ella en Lilly.
Ik ga wat frequenter langs bij Ella en ze heeft me toch een keer kunnen overtuigen om de 4-handenmassage te proberen.
Lilly is een hele fijne dame die perfect weet hoe ze je moet bespelen, ik heb het me niet beklaagd!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan