Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet er iemand nog adresjes voor leuke huisvrouwen die wat bijklussen regio Maastricht? Vroeger had je nog wat websites om te zoeken maar tegenwoordig vindt je bijna niets meer. Of is het een uitstervend ras geworden?
 
Deze dame had op hookers toch positieve recensies? Ze had volgens mij twee advertenties, eentje waarin ze bdsm onderdanig was(face slap, beetje hard aanpakken en zo). Kan iemand dit bevestigen/ wie is er geweest?

 
Ik ben op zoek naar ene Natalia (Maastricht), ze reageert al een dikke week niet. Weet iemand haar contact info?
ItemFix-dot-com-6554d17f-fb27-4b5e-9f7d-49ec938f07f0_thu_1632788867.jpg
 
Jeezes wat lekker. Iemand ervaring mee?
Foto's zijn gejat, rest mag je zelf invullen ?

 
Want??
Eigen ervaring?
Of van horen zeggen?
Meer details graag waarom ze aan te raden zou zijn graag. :love:
100% nep foto's, u van harte aanbevolen door nieuw lid @KarelS

 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Shirley Maastricht.
Vertrouw het niet goed , vraagt voorschot v 150 euro bij het boeken vd afspraak.SHIRLEY
NOOIT vooraf betalen, als je dit doet word je altijd ge-scammed.
Ken deze meid niet, maar heb wel al verschillende verhalen gelezen op het oude hookers forum van mannen die vooraf betaalde.
 
Iemand ervaring met Wendy in landgraaf? Adverteerd op sexjobs met 100% nederlandse
Staat al langer op mijn lijstje. Maar vind er nergens iets over.
Wie kan me wat meer vertellen?

Mijn dank is alvast groot
 
Wendy uit Landgraaf vroeger gewerkt bij Sanne Prive Roermond. Ook onder dezelfde naam. Prima meid. Leuk koppie heerlijk lichaam met wel veel tattoos. Heb haar heel vaak bezocht en ze was ook echt geil. Deed alles wat bij een gewone vrijpartij hoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan