Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er al iemand bij deze Ella geweest, ik ben wel geïnteresseerd:

 
Is er al iemand bij deze Ella geweest, ik ben wel geïnteresseerd:

Ben ook bij haar geweest. Leuke kleine meid! Sex was prima. Vraagt extra voor pzc.
Gaat volgende week terug naar UK waar haar familie woont.
 
Iemand hier al geweest? Ik ben van plan haar straks te bezoeken.
Ik hoop dat ik nog op tijd ben met de waarschuwing, maar deze was verschrikkelijk.

Mooie dame, maar niets mocht... 150€ weggegooid.

(Verslag volgt)
 
Oef, ik was helemaal weg van die ogen en wou wat graag gaan, leek echt wel veelbelovend… thanks maat!

Ik ben ipv naar deze gegaan. Moest je een korte review willen:


Top ervaring, wel onervaren in het vak maar heus niet in de seks. Vrij aanhankelijk, echte gfe, volslank lichaam.

Tongkussen, pzc en cmi tegen meerprijs (op voorrand afgesproken). Gewillig nam ze de twee toebehoren erbij (zeer grondig ... bijna rimmen .. )

Wel vragen of ze de deur op slot doet ... Dit was ze vergeten. ?
 
Zoek een leuke dame die ervaren is in het geven van strponsex en dildospelletjes, maar zonder sm-toestanden.
Iemand aan te bevelen in het Limburgse?
Rebeka is er volgende week weer. Wel aan de prijzige kant, maar kwaliteit heeft zijn prijs..

 
Iemand toevallig ervaring met deze dame? Heb haar al enkele keren zien passeren op RL, maar om de een of andere reden blijf ik twijfelen...

 
Rebeka is er volgende week weer. Wel aan de prijzige kant, maar kwaliteit heeft zijn prijs..

Is inderdaad wel erg prijzig. en zonder tongzoenen, pijpen met condoom. Voor 400€ word ik 2 uur bediend bij Sensation in Hasselt.
 
Iemand toevallig ervaring met deze dame? Heb haar al enkele keren zien passeren op RL, maar om de een of andere reden blijf ik twijfelen...

Op het recent opgedoekte forum waren de commentaren toch overwegend positief, voor zover ik me kan herinneren
 
Rebeka is er volgende week weer. Wel aan de prijzige kant, maar kwaliteit heeft zijn prijs..

Ze begint serieus te overdrijven.
De keer dat ik er geweest was heb ik voor dezelfde service 130€ mínder betaald en is nog geen 6 maand geleden.
Wel goede service maar zulke prijzen iedereen moest er weg blijven.
 
Tja, blijkbaar zijn er genoeg heren die het ervoor over hebben. Zou het zelf ook niet doen voor dat tarief. Heb echt super ervaringen met haar gehad, maar voor dat bedrag kun je ook andere ruige avonturen beleven. Prijsstijging is wel heel groot. Maar als je specifiek deze ervaring zoekt weet je wel bij haar dat het goed zit, is denk ik niet bij iedere dame vanzelfsprekend. Linda/Pocahontas in Genk biedt deze specifieke service ook aan, ik meen dat ze €200 vraagt voor een uurtje. Maar bij haar geen ervaring daarmee, had ook wel wat wisselende reviews in het verleden.

edit-zie dat het tarief inmiddels gezakt is van 350 naar 300, blijkbaar waren er meer die het aan de ruime kant vonden ?
 
Heb de prijsdaling ook gezien, maar blijft teveel voor mij.
Bij Pocahontas ben ik ook al eens geweest. Niet slecht, maar bandwerk.
Beste ervaringen heb ik gehad met Katrin in Leuven. Was echt alles waat ik zocht, maar is van de radar verdwenen.
Ik blijf dus verder zoeken.
 
Tja, blijkbaar zijn er genoeg heren die het ervoor over hebben. Zou het zelf ook niet doen voor dat tarief. Heb echt super ervaringen met haar gehad, maar voor dat bedrag kun je ook andere ruige avonturen beleven. Prijsstijging is wel heel groot. Maar als je specifiek deze ervaring zoekt weet je wel bij haar dat het goed zit, is denk ik niet bij iedere dame vanzelfsprekend. Linda/Pocahontas in Genk biedt deze specifieke service ook aan, ik meen dat ze €200 vraagt voor een uurtje. Maar bij haar geen ervaring daarmee, had ook wel wat wisselende reviews in het verleden.

edit-zie dat het tarief inmiddels gezakt is van 350 naar 300, blijkbaar waren er meer die het aan de ruime kant vonden ?
Deze? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekkere-kinky-latina-slet.html
 
Ze begint serieus te overdrijven.
De keer dat ik er geweest was heb ik voor dezelfde service 130€ mínder betaald en is nog geen 6 maand geleden.
Wel goede service maar zulke prijzen iedereen moest er weg blijven.
Helemaal eens, waar is den tijd dat ik haar voor 150€ de keel mocht vol spuiten en ze na een uur nog vroeg om langer te blijven doorgaan… het blijft een top wijf, dat wel.
 
Gisteren nog eens bij Paula in Zolder geweest (recensie volgt nog). Ze heeft een grote en een kleine strapon aan haar bed staan. En nog verschillende andere dildo's/vibrators. Zelf niet van de service gebruik gemaakt, maar als ik afga op hoe ze je kan berijden denk ik dat ze ook aardig met de strapon overweg kan ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan