Algemeen Limburgse Wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedankt voor je reactie. Ben denk ik zo rond 9 uur in de avond daar. Had ook gelezen dat er daar een bar was. Hoe moet ik het me voorstellen, lopen de dames daar rond bij de bar net als een saunaclub. Welke dames zijn aan te raden betreft een chubby postuur val namelijk niet op slanke dames. Ieder zijn smaak natuurlijk.
 
Je kunt het in de verste verte niet met een saunaclub vergelijken. Het introfilmpje op hun site is ZWAAAAR overdreven,
Voor sex met sexwerkers in de regio gaat er heden te dagen niks boven sauna / fkk clubs.

Voor een 10 jaar terug had je nog de echte partytreffs dat was pas echt geile boel.
Om dit te evenaren moet je al naar een goede parenclub gaan op een goede dag dat er een leuk publiek is.
 
Gisteren bij de Limburgse wallen geweest. Ik was aangenaam verrast dat er aardig wat dames er waren. Alleen de mannelijke bezoekers viel erg tegen voor de dames. Toen ik er was telde ik maar één mannelijke bezoeker maar die was ook snel weer weg. Wat mij ook verbaasde onderweg er naar toe was dat er aardig wat sex clubs zag aan de rijksweg. Ben niet naar één van deze clubs gegaan maar mij weg vervolgd naar de wallen. Met één van de dames gesproken en gevraagd of het altijd zo rustig was bij de wallen. Haar antwoord was ja maar dat zal natuurlijk per dag verschillen. Toen ik daar was met een onbekende wandelaar besloot ik naar huis te gaan zonder gebruik te maken van de diensten van een dame. Eenmaal buiten kwam er net een mede wandelaar aan en ging naar binnen. Het was wel mooi om te zien de Limburgse wallen maar jammer dat er geen chubby dames aanwezig waren althans heb ik niet gezien.
 
Hallo mede wandelaars. Wie kan mij vertellen hoe het is gesteld bij de Limburgse wallen. Ik ben bij alle rosse buurten geweest behalve in Limburg en moet vrijdag in Limburg zijn voor een werk afspraak. Heb dan even tijd om bij de wallen langs te gaan. Hoe is de bezetting bij de wallen en welke dames zijn aan te raden. Val zelf op chubby dames. Alvast bedankt voor je info. Info kan zowel hier op via pb.
Vind de service bij de Limburgse Wallen over het algemeen goed. Vind er ook altijd wel een leuke dame.

Soms als het druk is zijn er veel dames bezet, maar daarom komen de dames hier ook graag natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan