Recensie Lin Baan Thai 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
197
19/08/21
85
27
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de lockdown nog een aantal keer bij Lin geweest. Ze werkt bij Baan Thai in Groningen. Lin is een leuke Thaise dame met mooie natuurlijke borsten, cup C schat ik zo in en da's best fors voor een Thaise dame. Na de verplichte douchebeurt, begint ze eerst stevig mijn rug, schouders en benen te masseren. Haar ellebogen worden hierin ook bij gebruikt wat me iets minder kan bekoren.
Na een tijdje mag je je omdraaien en kan het feest echt beginnen. Ze masseert je knuppel met gedrevenheid en passie. Plagerig komt ze met haar mond in de buurt alsof ze je wil pijpen.....maar helaas......alleen als je meer flappen neerlegt. Het klaarkomen is geweldig maar je merkt dat ze altijd hetzelfde programma afdraait en dat is wel jammer, want je weet precies wat ze gaat doen. Maar als je voor de eerste keer bij Lin bent is het zeker dik okay. Je mag ook lekker aan haar borsten zitten, alleen haar poesje is verboden terrein helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan