WHEM Lin, Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, dame doet aan cardates en af en toe thuisontvangst als ze een locatie heeft. Dame is erg praat veel en herhaalt veel maar is wel aardig. Ze is lekker dun en strak alleen niet super verzorgd (dr haar stinkt best wel). Aantal keer geweest en af en toe appt ze me om te vragen wanneer ik weer kom
 
Dame is niet helemaal in orde. Komt soms niet opdagen. Soms kan ze 'opeens' niet meer ontvangen terwijl dat wel is afgesproken. Als ze ontvangt dan is dat niet in haar eigen kamer want daar is ze al een keer betrapt door haar begeleiders…

Elke keer als ik afspreek komt er iemand langs waar ze dat geld dan aangeeft
 
Ben een paar weken of wat terug geweest..
80 geboden inclusief anaal. Anaal kon niet. Heb toen bedankt. Even later een app en toen ineens kon het wel..
Ze heeft echt geld nodig, doet ze idd alles voor.. ok. Ik erheen..

Ze zou me ontvangen, maar dat kon ineens niet. Vriendin was eerder thuis gekomen.
Dus het werd een car date, tja.. had wel 1 voordeel: ik hoefde niet een goor huis in wat al dan wel of niet stinkt naar rook..
Heeft tijdens de rit 100x gezegd dat ze zo blij was dat ik er was en alles kwam goed.. spoort echt niet hoor.. fatsoenlijk gesprek is echt zeer moeizaam.. meelullen is het beste wat je doen kunt..

Maar ze had niks mee, geen doekies of wat.. niks.. tja.. dan ging ik dr ook niet anaal pakken in de auto.. straks komt mn lul dr net zo bruin uit als dat ze zelf is.. en dan? Haha! Zit ik in mijn schone auto niet op te wachten.. Nee.. dus het werd een quicky voor 50 euro.. niet bare genomen.. bij deze junk durfde ik dat echt niet aan.. maar toch vind ik dr geil op een of andere manier.. vervolgens haar mond vol gespoten en ze slikte alles door. Ze pijote wel goed trouwens.. lekker stevig lange halen.. geen klachten daarop.. kutje redelijk strak wel.. ze kwam op mn zitten en later draaide ze om met dr rug naar me toe en deed het werk.. lekkere kleine tietjes ook.. qua lichaam echt wel een geil ding… jammer van al die drugs..

Rijden we terug, zit ze wat in dr zakken te graaien, oja, helemaal paranoia over dr geld.. dat was ze al 3x kwijt in de auto… maar: heb ze iets vast.. geen idee.. pleurt het neer; "oh dit kan weg" dus bij thuis komt de auto netjes maken, achterbank weer omhoog etc.. nee ligt er een papiertje.. "space pack" nou.. ik kan jullie zeggen: de automat is nog nooit zo brandschoon gestofzuigd als nu..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan